{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
496 visninger | Oprettet:

E-godkendte udstødninger {{forumTopicSubject}}

Jeg skal bruge en Leovince slip-on potte, men dem man kunne få igennem MC-nøglen sidste år, er udgået mod en ny type der skulle være E-godkendt. Serien hedder Evolution 2. Hvad vil det helt præcist betyde? Er der stadig fri gennemgang (giver jo ikke rigtigt mening), og hvilken effekt har det på ydelse osv? Er der nogen der er stødt på noget lignende fra andre fabrikater??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  E-godkendte udstødninger
  • #1   8. maj 2006 de er leveret med DB killer som kan fjernes og der erligeledes en plade som monteres i potten, men den kan man også glemme, min gamle firestorm kørte med leo vince SBK evo 2

• #2   8. maj 2006 og de var e mærket, forøvrigt

• #3   8. maj 2006 tak for forklaringen! Det kan jeg da godt se med den DB killer. Det er da egentlig meget rart, at have mulighed for at pille lyden lidt ud af potten ved specielle lejligheder. Hvad er det for en plade du nævner? Skal man "åbne potten" for at fjerne den, og har den indflydelse på luftgennemstrømningen?

• #4   8. maj 2006 du skal bare ikke montere dem og rigtig potten er ikke åben før de er væk, den slår "luftflowet" i stykker, jeg kørte aldrig med dem. og havde ikke problemer.

• #5   8. maj 2006 OK. Det var nu ikke sådan jeg mente det med "åben". Jeg mente; skal man åbne (som i fjerne popnitter) for at komme til at kunne fjerne pladen, men det har du vist besvaret, som i "NEJ" smiley

Så er der bare tilbage at beslutte om det skal være alu, titanium eller carbon. Da mine forrør og det meste af maskinen efterhånden er sort, bliver det nok carbon. Hvad siger I?

Kommentér på:
E-godkendte udstødninger

Annonce