{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.059 visninger | Oprettet:

Suzuki på rullefelt... {{forumTopicSubject}}

Hejsa!
Mit nyindkøbte hjertebarn (læs motorcykel), har fået en titanium udstødning og efter tidligere ejers udsagn ændret styreboks. (går ud fra det er en yosimura boks eller powercommander der er smidt i). Jeg har ikke kunnet få fat på rullefelt test af den og ønsker derfor at få den målt på felt, - for at tjekke hvad den yder og om den får nok benzin!
Kender i nogen? Da jeg er tidligere honda-mand, har den lokale hondaforhandler sagt at han kan måle den, men ikke vil pille i indsprøjtningen da han ikke har erfaring, - han anbefaler Carstens Mc v. Varde.
Andre der har erfaringer eller noget viden man kan drage nytte af? Evt et sted tættere på Århus?


Kommentarer på:  Suzuki på rullefelt...
  • #1   31. okt 2004 Pro-Bike i Lystrup, kør derud og få en snak med Bent, han kan helt sikkert hjælpe dig.

    Skulle du komme til det midtjydske er Midtjydsk MC i Pårup også en mulighed (86864444)

    mvh.

    xxblade


  • #3   31. okt 2004 Tak for kommentarerne... Tror jeg prøver rydbergs... ellers må jeg en tur til Varde hos ham Carsten. Vil helst det er én der kan løse evt. problemer hvis insprøjtningen ikke er indstillet optimal. Det har Bent hos probike sagt at han formentlig ikke kunne da han ikke har erfaring med suzuki cyklerne...
    Men tak for hjælpen mvh Klaus


  • smoker s
    smoker s Tilmeldt:
    jun 2004

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 24
    #4   21. dec 2004 Brian S skrev
    (Ellers så prøv da Rydberg's MC......de har både felt, og stor erfaring med mange cykler. De kan da næsten uden tvivl hjælpe dig.....)
    -Ja det kan de helt sikkert og de er flinke !!!

    -Men de er bare så skide langsomme.. og henrik kan ikke huske fra fødder til næse.
    _de skal lave in mc- den skulle være færdig her til jul.. nu har de haft den i 2-3 mdr.. og er ikke kommet ud af start hulet endnu :? ..så håber ikke det haster at få dden målt smiley


Kommentér på:
Suzuki på rullefelt...

Annonce