{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.517 visninger | Oprettet:

Yamaha R6 2005 {{forumTopicSubject}}

Hejsa,
Jeg har en R6 Rossi og leder efter en gp-potte, men jeg syntes ikke rigtig jeg har kunnnet finde noget. Det tætteste jeg er kommet på en lille potte, som dog ikke er en gp-potte, er RaceFit Growler, som har en sindsyg lyd. På den fede måde, altså smiley

Nogle der har kendskab til en lille gp-potte der passer direkte?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha R6 2005
  • #1   6. sep 2011 Jeg tror ikke du finder en der bare passer på, ud af kassen. Men du bør nok også lige tænke dig om, for i modsætning til R6 2006 og frem, hvor du kan finde adskillige GP-potter, så har disse cykler også en lyddæmper i ploven, som gør at man sagtens kan køre med en GP-potte, uden at få permanent høreskade.
    Jeg har selv en Growler på min og selv med en kreativ db-killer, så larmer den rimeligt.


  • #2   6. sep 2011 Jeg er godt klar over, at jeg nok er nødsaget til at køre med ørepropper med en growler.

    Du har nok ret ang. gp-potter. Øv bøv, så må det blive når jeg en dag skal udskifte min cykel med en nyere.


  • #3   6. sep 2011 (link fjernet) Jeg havde så´n en på min Hornet, men solgte den da jeg fik fjernet katalysatoren... Ham jeg solgte den til ville montere den på en R6 fra 03-05... Hvis du tager din potte og mellemrør af og måler diameteren i den ende af mellemrøret der går på forrøret, burde du kunne finde en gp potte fra en anden model der kan tilpasses...

    Jeg har forresten en video fra da jeg kørte med arrow forrør & G&G GP potte... Det var for vildt... http://www.motorcykelgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=7163

    / Bülow...


  • #4   3. apr 2013 Dan moto udstødning. Sådan en har jeg på den er fed smiley


Kommentér på:
Yamaha R6 2005

Annonce