{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

Udstødningsdiameter? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens!

jeg har lige et spørgsmål angående et oplagt forrør til min VFR '90 jeg har fundet på nettet, det drejer sig om følgende tekst:

Bellowed out end to fit into collector box outlet
The end of the link pipe that goes into the silencer is 50.8mm in diameter - please check before purchasing!

This will fit:
All micron, yoshimura, predator, motad, venom, scorpion, racefit, blue flame etc. IF SILENCERS HAVE 52mm INLET

Passer den størrelse til de fleste udsøtdninger? For jeg har planer om at købe en blank potte med db-killer andetsteds, da jeg syntes at 1900 for røret plus 3000 for potten på deres side er lige i overkanten til mit budget.

Jeg har nemlig ingen erfaring på dette område overhovedet - så jeg vil lige kryds-tjekke blandt mere erfarne folk Det lyder som om den passer på de fleste, men hvad ved jeg smiley

Og hvad med vinklen på potten, er det ikke bare at finde en anden "almindelig" potte, i den rigtige længde og så på med dyret? For jeg kan se de sælger både en potte til den oplagte, og en til ikke oplagt, hvilket i mit hoved lyder underligt..

God vind smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstødningsdiameter?
  • #1   9. okt 2012 Der er mange potter der har lige omkring de 50-52mm i indre diameter, burde ikke være svært at finde. JEg prøver gerne at måle på nogle af dem jeg har liggende når du har fået røret hjem..
    Lyder underligt hvis det skulle være forskellige potter til oplagt og almindeligt monteret rør, har aldrig set andet end at røret er vinklet så den samme potte kan sidde der.

    Mvh Allan


  • #2   9. okt 2012 Lige nøjagtigt hvad jeg også tænker - om det er længden på potten der er forskellen skal jeg ikke sige - men takker, så tror jeg at jeg vil bestille røret hjem - så går jagten på potte igang en gang i vinter smiley

Kommentér på:
Udstødningsdiameter?

Annonce