{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt flere hk
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.650
    #1   1. jan 2013 Alt under 10% vil du ikke kunne mærke, og alt over 10% begynder at koste dig mange penge.

    Er det fordi du kører dragracing med den og har fundet ud af at der er nogle tusindedele gemt i mere effekt, eller er det bare for tallets skyld?

    Har man en ZX10R og mangler effekt på gaden, så er min påstand at man bruger for meget tid på at køre ligeud. smiley

    Der er jo altid den billige metode til en friskere MC - lavere gearing. Du kan roligt give den 3 ekstra tænder på bagtandhjulet, og få en noget kvikkere acceleration, og måske endda få 2-3km/t mere på toppen når 6. gear er nemmere at trække ud.


  • #2   1. jan 2013 Tab dig 15 kilo...
    det giver et beder hk-kg . . smiley smiley


    mvh


  • #3   1. jan 2013 Se min. Nye pejlstænger , opboring , afvejning af krumtap , knaster , portning , så " får " du flere hk

    Hilsen Brian.


  • #6   1. jan 2013 Nu spørger du godt nok efter hk, men færre kg er nu slet ikke en dum ide.
    Min SP1 er standard 235kg og 136hk, så 1hk svarer til 1,73kg.
    Jeg har så fjernet 29kg, hvilket i teorien svarer til 16,8hk ekstra smiley
    Det har selvfølgelig heller ikke været helt billigt, men har samtidigt også givet lidt ekstra hk oveni vægtbesparelsen, så det kan sørme godt mærkes


  • #7   1. jan 2013 prøv og hør keizer Nielse her inde, han har rodet meget med en zx10r, kan dog ikke huske årgang. Men der er vel kun en vej, hæv kompression lidt, port top, modificere luftfilterkasse til bedre flow. Et kn-filter element måske...

  • #8   1. jan 2013 Min som er en 2005, har 162,44 målt på slicks. Den har det samme som din, Power C & udstødning MEN også portet top. Så tror jeg det Sajmon skriver med gearing kunne være noget? Det 39 tands bagtanhjul kan du sagtens gear om og få en kvikere cykel og måske også mere top hastighed. Min er pt. gearet med 44 tand.

  • #9   1. jan 2013 Honda Blackbird.. smiley Du ved jo den gammel ikke kan følge med på hans den blå..

    Dejligt med så meget respons.. Takker!

    Tror jeg vil prøve med et større tandhjul bagpå og et kn-filter til at starte med.. smiley


  • #10   1. jan 2013 mjpdyno.com mon ikke han kan trylle en 20-40 hk, men du kommer dybt i tegnedrengen...

  • #11   1. jan 2013 Knaster, portet top, hævet komp, komplet raceudstødning og en ordenligt "box" Ikke power cmdr..... Den rigtige Mekaniker(Karsten midtfyns mc) og du har 25 hk mere en standard....

    Og alt det der med at du ikke har brug for det er selvfølgelig noget vrøvl.......


  • #13   6. jan 2013 Prøv at skrive til Jansberg i Helsinge , han har lavet min Suzuki Gsxr 1000 K7 , masser af bundtræk og nogle andre knaster og pusset top , men prøv evt Turbo det er jeg ved at sætte på min Honda CB 900 ,

    profilbillede
  • #15   28. mar 2013 Sajmon
    Go kommentar..........


  • #16   19. apr 2013 er sådan en turbo ikke også rimlig hård for motoren hvis man presser den smiley

  • #17   19. apr 2013 min nåede ikke og sprænge i luften. Ikke alle motorer er lige egnede. Men jo det er hårdt v. det hele. Men dermed ikke sagt det ikke kan laves så det går godt! smiley Har man først prøvet en cykel med turbo er alt andet bare kedeligt.

Kommentér på:
Lidt flere hk

Annonce