{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Yamaha xvs 650 flere hk
  • #1   10. aug 2014 Mit forslag ikke være et jet kit til din karburator og så et anden luft filter kan sikkert findes på eBay hvis du selv kan finde ud af at rode i det

  • #2   10. aug 2014 Det kan jeg godt klare selv. Tak for svar Thomas.

  • #3   10. aug 2014 Er du nu også sikker på at det skal være den Rasmus smiley prøv nu lidt forskelligt inden du køber

  • #4   10. aug 2014 Køb en 1100 i stedet for, selvom den er lidt dyre,,, du får ikke noget mærkbart ud af et jet kid / luftfilter

  • #5   10. aug 2014 Jet kit giver kun noget, hvis din motor står forkert i forvejen(fx hvis den er modificeret med ny udstødning osv). Hvis den ikke står forkert, så giver det intet. Luftfilter giver kun noget, hvis motoren ikke får nok luft i forvejen. Givet at motoren er rimelig original(aftermarket udstødning kræver som regel ikke nyt luftfilter), så har den ikke brug for mere luft.

    Nu kender jeg ikke til Dragstars, men som ed så mange andre maskiner, så kan man vel få omprofileret knastakselerne? Det vil sikkert kun koste dig en 4-5.000kr + mange timers arbejde, men hvis du ikke er bange for at få fingrene sorte, så er det jo en mulighed smiley


Kommentér på:
Yamaha xvs 650 flere hk

Annonce