Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  cbr 900 motor
  • #1   10. sep 2013 Det er forskellige modeller du tænker på - tag lige og google det en gang...

• #2   10. sep 2013 det er et stempelkit man kan f[ til min 900 fra 98.det var bare hvor meget kan man bore den op

• #3   10. sep 2013 Det er sikkert billigere med en Blackbird motor

• #4   10. sep 2013 ja hvis man er klar til svejse og skære stellet op smiley

• #5   10. sep 2013 Kun lidt smiley

• #6   10. sep 2013 jaja , hvis man kan er det ikke det vilde smiley

• #7   10. sep 2013 Du kan stort set ikke bore den op. Nogle ganske få cc. Cylindervægene er meget tynde.

• #8   10. sep 2013 nej men kan vel bore den op n[r man kan f[ s[ mange big bore kit til den.. Blackbird motor den ved jeg ikke kan v;re der.. for det var ikke nemt bare at f[ 900 i min 600

• #9   10. sep 2013 tja havde det været en cbr900, så var det letteste og smide en blackbird motor i. Men eftersom det er til en cbr600, - tja hvorfor så ikke tryklade svinet? - med en 900 motor i. En her på galleriet har lavet en, der smider ca 165 hk med 0,7 så vidt jeg lige husker... men det er også omstændigt. Hvis det er til gaden, ja så vil jeg nu bare finde den cykel der havde power nok også købe den smiley Ulempen v. en blackbird motor er også at den er en del tungere. du bør jo tænke på resten af cyklen også skal være dimensioneret, til de ekstra kg, og ikke mindst, - ekstra kræfter!
    Jeg ved der kører en honda hornet i sønderjylland med mølle, - men hondaerne er ikke de bedste til tryk pga. stemplernes udformning, de skarpe kanter har det med at brænde, når de får for meget tryk også har man lige pludselig hul smiley
    Mht bigbore... jeg aner ikke hvad de holder til de fireblades, men faktum er at de er lavet med de mindre kubik for at resten af motor og gearkasse også kunne laves mere adræt=svagere i sammenligning med andre 1000 kubikkere!

• #10   11. sep 2013 takker.. der var en der har ringet til mig... 945 ccm det er hvad jeg skal g[ op til..s[ det kan holde..

• #11   11. sep 2013 er det til gaden? - smiley eller race? Men du kan jo også bare vælge og hæve komp. porte, evt. andre karb./mod. luftfilterkasse, knaster, geare osv. Det giver altsammen lidt men er dyre hk og hente uanset hvad du gør!

• #12   11. sep 2013 det er kun fordi lige nu k're jeg lige op men en p[ en blackbird.ville bare lige kunne forbi han p[ toppen.. ja det er bare til gaden.. da den ligger i en 600 er det ikke lige til at f[ luftfilter kasse p[ s[ der er [ben kn p[.. jet kit og det.. m[lt fra 125.3 til 128.1 kh og top 297 til 300.78 s[ det k're meget godt.. men du ved bare lige lidt mere... det er jo bare en lille hygge cykel...

• #13   11. sep 2013 smid noget tryk på, så henter du jo 50% moment med omkring 0,8 bar. Jeg ved godt der er meget forskel på cykler imellem, men min gamle hayabusa der kørte med 163 hk på hjulene synes jeg var hurtig, men tabte sku lidt pusten når vi var over 290 på speedo. Min r1 turbo derimod, var fuldstændig ligeglad, men den var også nogen kg slankere, plus den havde jo 216 hk på hjul, og 160nm v. 8000. Men cbr motoren er ikke så god til trykladning, da honda stemplerne har nogen skarpe kanter!
    Hvis det bare er til sådan en gang topfartsrace, - tja ikke for noget, men tror du ikke bare den skal geares lidt anderledes? - Men ja det er jo lige det, hvad vil man ofre, kan næsten forstå du bliver moppet nu pga. det smiley

Kommentér på:
cbr 900 motor

Annonce