Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kawasaki z1000
  • #1   5. jan 2014 Tænding, eller dårlig kompression...

måske også hvis den står på i ventilerne...

• #2   5. jan 2014 det kan vel også være blandingen ik?

• #3   5. jan 2014 Det nemt at tjekke det andet først...

• #4   5. jan 2014 Det kan være som Kim skriver....... Prøvede det engang med min zuki .... glemte at sætte luftfilter i da jeg havde lavet service samlede og kørte --- Det var med skud og brag og ingen træk

• #5   5. jan 2014 Nu kan der være 3 forskellige gpz 1100 motore-B1 eller B2 eller 1100 ut.
    og har cyklen kørt fint ligetil igår hvor den begyndte at skyde?
    de 2 første motore har orginalt slyngklodser på tænding der har jeg prøvet at de var rustet fast af at have stået længe-uten forstiller i boksen.
    så er der hvad du kør med til at fodre indsprøjtning? eller kaburatorer? og isåfald hvilken.
    indsprøjtning er der 2 systemer-pumpen kan være træt eller relæet-hvis du kør med 34 mm kaburatore som på en 1000 j kan menbranerne være utætte-du kan også have tapt en dyse-ja så kan der være utætte ventiler men det sker ikke så tit.
    du kan slukke cyklen på dødmandsknappen uden at slippe gassen ved de ca 80 og kikke farvene på de forskellige cylindre-du kan også tage en kompremationtest og se hvorda stempler /ventiler har det.
    vh kk

• jesper p
    jesper p Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #6   7. jan 2014 tak for respons, den er med karburatorer, blanding og ventiler skulle være ok, der er skiftet nåledyser, det hjalp lidt, men ikke nok.

Kommentér på:
kawasaki z1000

Annonce