2.667 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Begrænsninger Ls 650 Savage Suzuki Ls650 Begrænsninger Ls 650 Savage Suzuki Ls650

Hej folkens.
Jeg har haft min Savage skilt ad og samlede igen mange gange, og kender den efterhånden (tror jeg da) og de begrænsninger jeg har fundet på den er følgende: forrøret er et dobbelt rør og derfor meget mindre end det burde/kunne være, elektronisk begrænsning ved fuld gas og er der så egentligt flere begrænsninger? det hele er jo self tilpasset så nogenlunde fra fabrikken, så det kan jo diskuteres om det er begrænsninger, men det er ikke det der er spørgsmålet her.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begrænsninger Ls 650 Savage Suzuki Ls650
  • #1   29. mar 2015 Det med forrøret er rigtigt, og så noget andet luftfilter (væk med gummituden i kassen) så er du nået langt. Hvis du laver det, opdager du hurtigt at dyserne er for små!! Jeg er endt med ca. 215/20 i hovedyse. Du skal også lave lidt mod. ved nålen, det er der guider om på Ryca motors b.la, når det hele spiller sammen har du fået min. 10 hk mere, nok nærmere 15, lidt bedre moment og en cykel der virker som en 650er, i stedet for en 250er med et stort moment smiley smiley Men bare rolig, lige om lidt kommer der nogen og fortæller at det slet ikke kan lade sig gøre, de må tro hvad de vil, bare de ikke smitter min med deres negative viberationer!!!!

• #2   29. mar 2015 "Det med forrøret er rigtigt" - smiley - har du hørt om forchromning af udstødninger og hvorfor man laver det I dobbeltrør?

"Savage for The real Dummies" burde du udgive tom... smiley
    Du helt jo ude, hvor du ik kan bunde og stadigvæk langt fra virkeligheden. Det som om der ikke kan laves om på dette - åbenbart.

Mark, du bestemmer helt selv om du vil ødelægge din Savage - det er 110% opskriften det der står ovenfor smiley Det vigtigt med fornuft, når man skruer.. Bare et godt tip, ellers ender det som I Tom's tilfælde og man får den aldrig solgt igen...

• #3   29. mar 2015 Kjøller-skat smiley Du er da noget indebrændt, hvad har jeg dog gjort dig?? Rent bortset fra at du er DKs største selvudnævnte ekspert på Savage, har du vist ikke så meget at byde ind med! Det er en ærlig ting at du mener som du gør, men når du mener at DIN mening er den eneste rigtige, og ikke holder dig for god til at "tale ned" til andre, ja så er du i min optik bare en lille dreng! Jeg kan lave min nøjagtig ligeså kedelig (læs original) som din på en time! Men mener nu at den kører helt godt som den står, så hvis du vil give din tilladelse vil jeg lade være, og ellers er jeg pisseligeglad! Du har dog ret i at det er vigtigt med fornuft, synd at du ikke bruger din smiley

• #4   30. mar 2015 Hm jeg har et rustfrit forrør på og en helt anden karburator på lige nu, men har ikke været ude og prøvekøre den. Kjøller, hvad mener du med at ødelægge den, tror du ikke at den kan holde til det? Har du selv erfaring herom?

Kommentér på:
Begrænsninger Ls 650 Savage Suzuki Ls650

Annonce