742 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

fzr 1000 fra 87 en gensing fzr 1000 fra 87 en gensing

Hejsa mg.
Jeg har købt denne 1000.jeg prøvet en lille tur på den og stille og rolig og der køre den rigtig godt.
Men jeg fik den hjem ig skulle ud og køre . Så når jeg fyret lidt op under den begynder den og gå dårlig og tag lidt gass.
Jeg tænk på for magt luft og ja luft filter kassen var sat i spænd oven på kaborator. Da filter kassen ikke passe den de kaborator som er på motor . De er 52mm i til spænding og filter kassen er kun 44mm . Havd er det Best at Gøre . Kan se det går varkun slanger til filter kassen så k&n (åbn)filter går vel ikke . For det er jo nem og smide 4 kn filter på . Men hvad køre den med af mm nomal håber i kan hjælpe og havd det er Best. Skal lige sige det er racer pot på den

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af 20m hæk 2 sider 3.500 kr.
  • Hækkeklipning af ca. 38 m hæk 3.500 kr.
  • Installation af vaskemaskine & opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Hækkeklipning 2.204 kr.
  • Siliconefuge på badeværelse 1.900 kr.
  • Havemand til lugning af bed + bortkørsel af affald 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fzr 1000 fra 87 en gensing
  • #1   6. aug 2015 Du har tjekket t benzin-filteret ikke er stoppet? Og at benzintilførslen i det hele taget er som den skal være. Det kan også give lignende symptomer når der gives lidt gas.

• #2   6. aug 2015 Mit problem er at flugt kassen passer ikke på min kabartor. De er ø52 i til spænding og dem på luft filter kasse er kun ca 43ø det er tillig ejer som har Været ved at lave den . Nu er det taget helt af. Men det skal jo filter på igen

Kommentér på:
fzr 1000 fra 87 en gensing

Annonce