1.036 visninger
|
Oprettet:
Powercomander på 636 {{forumTopicSubject}}
Nogen der har fået kn og powercomander på deres 636
Årg 05 - 06.. ?? Får monteret det her i vinter, men er skide nysgerrig omkring effekten af det..?
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.124
Smider du en powercommander på en cykel vil du få bedre gasrespons, smidighed, omdrejningsvillighed og en motor der faktisk føles mere død, selvom den ikke er det! Men det er netop det at de rkomemr meget mere ro på motoren efter den korrekte justering, der gør at den føles mere død. Det er lidt dvært at forklare
Det samme gælder hvis det er kombineret med andet udstødningssytem elel rlignende, dvs noget der ændrer flowet igennem motor. Så kommer der selvfølgelig også en mindre effektforøgelse.
Så som udgangspunkt skal man ikke regne med effektforøgelse! max 1-2hk. Omvendt kan man sagtens få det
Men det der er fedt er altså den måde motoren kører på efter montering af en powercommander!
Ligger du selv map i den? elelr får du den justeret et sted?
Sørg for at ham der justerer den har styr på sagerne. Brug for Mr. dyno. han er eneste jeg vil anbefale. Jeg har fået lavet omkring 10 justeringer indenfor de sidste 2 år, Hans arbejde er eneste jeg har været tilfreds med, og han har endda rettet op på noget af de andre havde justeret.
Du kan også hente maps fra nettet hvis ellers du bruger et mere normalt setup såsom et komplet udstødningssystem. Så ligger der maps der passer til fra nettet
mar 2004
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=13860
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=11932
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=12745
mar 2004
apr 2005
Følger: 14 Følgere: 12 Emner: 13 Svar: 64
mar 2004
Du kan nemt selv montere powercommanderen og smider et map i. Tager mx 30minutter! Køber du powercommanderen i tyskland koster den 2200kr!
Så alt i alt med en selvmonteret powercommander og map fra nettet! ja 2200kr! Det er mit bedste bud til dig!
Sig til hvis du skal have hjælp med at finde maps elelr montere pc´eren. har værksted og hjælper gerne
apr 2005
Følger: 14 Følgere: 12 Emner: 13 Svar: 64
Er nok også monteret nu.
Mit spørgsmål gik bare på om der var nogen der havde en cykel magen til med kn, slip on og powercommander,,
Så prøver igen.
mar 2004
Men uanset så komrme du til at mærke forskel
Det er samme effekt man mærker på stort set alle cykler når der kommer powercommander på.
Grunden til at jeg svarer så uddybende i de første indlæg er at der er mange der tror at en powercommander giver mere effekt! Det er slet ikek det man forbinder med en powercommander, bare så du ikek bliver skuffet hvis du nu regnede med 10hk mere eller lignende..
Hygge
mar 2004
Dvs så du han lavede mappet?
Hvor langt tid brugte han på det?
mar 2007
Følger: 18 Følgere: 18 MC-er: 10 Emner: 3 Svar: 13
Powercomander på 636