{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Powercomander på 636
  • #1   12. nov 2006 en powercommander giver nødvendigvis ikek effektforøgelse. Det gør den kun hvis det er kombineret med andre modifikationer der ændrer flowet i motoren.

Smider du en powercommander på en cykel vil du få bedre gasrespons, smidighed, omdrejningsvillighed og en motor der faktisk føles mere død, selvom den ikke er det! Men det er netop det at de rkomemr meget mere ro på motoren efter den korrekte justering, der gør at den føles mere død. Det er lidt dvært at forklare

Det samme gælder hvis det er kombineret med andet udstødningssytem elel rlignende, dvs noget der ændrer flowet igennem motor. Så kommer der selvfølgelig også en mindre effektforøgelse.

Så som udgangspunkt skal man ikke regne med effektforøgelse! max 1-2hk. Omvendt kan man sagtens få det smiley Fik selv 14hk på toppen på min ene cykel, men den er så også bygget voldsomt om!

Men det der er fedt er altså den måde motoren kører på efter montering af en powercommander!

Ligger du selv map i den? elelr får du den justeret et sted?

Sørg for at ham der justerer den har styr på sagerne. Brug for Mr. dyno. han er eneste jeg vil anbefale. Jeg har fået lavet omkring 10 justeringer indenfor de sidste 2 år, Hans arbejde er eneste jeg har været tilfreds med, og han har endda rettet op på noget af de andre havde justeret.

Du kan også hente maps fra nettet hvis ellers du bruger et mere normalt setup såsom et komplet udstødningssystem. Så ligger der maps der passer til fra nettet

• #2   12. nov 2006 Der er lidt mere læsning i forum her. Det har været oppe en del gange før. Så tjek de nadre tråde igennem og spørg hvis du stadig er i tvivl om noget.

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=13860

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=11932

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=12745

• #3   12. nov 2006 hvis jeg var dig. Så smid et komplet system på den elelr bare en slipon evt! Så vil en powercommander give en merydelse! Det er ihvertfald dumt at betale for en justering nu, og så smide anden udstødning på efter et par måneder. For så koster det en ny justering smiley

• #4   13. nov 2006 Jeg har en laser extreme på. derfor jeg gerne vil have den optimeret. bliver son dyno vordingborg mc..

• #5   13. nov 2006 hvis du kan har en slipon på! Så spar pengene og find et map på nettet! Det vil give dig samme i sidste ende, da din motormodifikation er meget lillle! Smider du et komplet på fx akrapovic, kan du også hente et map til og spare pengene! Det er alligevel de færreste forhandlere der har ekspertise nok til at lave et ordenligt map! har selv prøvet rigtig mange de rikke har gjort det bedre end det man finder på nettet!

Du kan nemt selv montere powercommanderen og smider et map i. Tager mx 30minutter! Køber du powercommanderen i tyskland koster den 2200kr!
    Så alt i alt med en selvmonteret powercommander og map fra nettet! ja 2200kr! Det er mit bedste bud til dig!

Sig til hvis du skal have hjælp med at finde maps elelr montere pc´eren. har værksted og hjælper gerne

• #6   13. nov 2006 Jo tak men syntes ikke 5900kr er så galt, ellers tak..
    Er nok også monteret nu.

Mit spørgsmål gik bare på om der var nogen der havde en cykel magen til med kn, slip on og powercommander,,
    Så prøver igen.

• #7   13. nov 2006 efter min mening penge ud af vinduet smiley En pc3 kan man selv montere og ligge map i med så få modifikationer.
    Men uanset så komrme du til at mærke forskel smiley Og det bliver kun bedre end det du er vant til, så glæd dig til den første tur smiley

Det er samme effekt man mærker på stort set alle cykler når der kommer powercommander på.

Grunden til at jeg svarer så uddybende i de første indlæg er at der er mange der tror at en powercommander giver mere effekt! Det er slet ikek det man forbinder med en powercommander, bare så du ikek bliver skuffet hvis du nu regnede med 10hk mere eller lignende..

Hygge

• #8   15. nov 2006 fik du lavet et custom map eller hvordan?
    Dvs så du han lavede mappet?

Hvor langt tid brugte han på det?

• #9   15. mar 2007 Tjaaa du kan da godt sige at den giver mere effekt.. De fleste nyere motorcykler køre efter eu normerne 2 lige nu, og der er rimelig stramme miljø krav.. Så hvis du ser på en effekt kurve vil den typisk dø lidt ud ved de 4-5000 omdrejninger, da det er det område du typisk vil ligge langt det meste af tiden feks på landevejen... Dette er en af tingende du kan gå ind og ændre med en power commander.

Kommentér på:
Powercomander på 636

Annonce