852 visninger
|
Oprettet:
dynojet {{forumTopicSubject}}
Hej. Jeg har skilt min gamle vespa ad, da den skal have skiftet lejer. Krumtappen skal også skiftes. Jeg overvejer så en Long stroke på 60 mm, modsat standard på 57 mm. Regner med at købe en større cylinder...pinasco på 177 også.
Nogen erfaringer med dette?
Nogen der ved om der er en som kan time og jette den?
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 374 MC-er: 1 Emner: 490 Svar: 11.662
Bruger Racing4Fun.es har listen på alle felter i dk og har selv 3-4 stykker.
jan 2006
Følger: 6 Følgere: 14 MC-er: 13 Emner: 34 Svar: 193
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 374 MC-er: 1 Emner: 490 Svar: 11.662
dynojet