Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dynojet
  • #1   3. mar 2013 du skal ihvertfald sørge for det er det rigtige kit og ikke et sæt til de tyske 100 hk. cykler smiley

• #2   3. mar 2013 Nej der kommer ikke flere hypper ud af maskinen, hvis du er heldig kan du måske presse 1 eller 2 ud, men ikke noget du kommer til at mærke.

• #3   3. mar 2013 Det giver en bedre gasrespons. og er tit en rigtig god løsning hvis carburatorene trænger til en renovering, da der følger nye dyser og nåle med.

Det giver altid en målbar effekt forøgning, Men så lille at det ikke mærkes, det gør gasresponsen derimod..

Hvis det kun er ment som "tuning" vil jeg synes at det ikke er pengene værd...

• #4   3. mar 2013 Du siger noget Flemming;-). Tak for svarene så lyder til jeg spare de penge.

• #5   3. mar 2013 Hej Rasmus. Havde samme spørgsmål som dig, se derfor link smiley

http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/tuning/146675-dyno_kit_2_fortsat___

• #6   4. mar 2013 Helt kanon Uffe. Tak. Det kan være det ikke er helt penge ud af vinduet så:)

• #7   4. mar 2013 Sikke en gang salgs gas....

Jeg har monteret flere dynokit´s på mine cykler, men kun ment som en god måde at renoverer carb på, Alle dem som blære sig med en stak heste der kom efter en tur i bænken, ville have fået næsten samme effekt forøgelse ved en korrekt justering uden jetkit..

Teknisk er et jetkit jo kun bestående af ny dyse og nål + fjeder og modificering af spjæld så dette lettere følger med op og ned.

Intet af dette giver mere topeffekt end en rigtig inddysning ( som mange glemmer når de monterer en anden udstødning)

Uffes link er varm luft og æggekage smiley

• #8   4. mar 2013 Enig med Brian

• #9   4. mar 2013 Så kan jeg jo passende spørge. Hvordan ved jeg om mine karborator skal renoveres?: )

• #10   4. mar 2013 Hvis din cykel går ujævnt og ikke kan justeres korrekt, så er det tid til en carb renovering smiley

• #11   5. mar 2013 Brian: Linket er til min egen vurdering af mine egen MC efter montering af Dyno-kit. Om min karb havde brug for indkøring, vides ikke, men det jeg fik ud af det var intet mindre end en langt bedre kørende MC.
    Jeg nævner intet om flere HK eller en forvandling fra en GS500 til en GSXR1000 grundet et dyno-kit, blot min egen erfaring, som er det Rasmus spørger til.
    Havde jeg linket til min egen forretning med dyno-kit kan jeg følge dig, ellers ikke.

Hvad er der desuden galt med æggekage smiley

• #12   5. mar 2013 @Uffe.

Eftersom du ikke monterede på en korrekt justeret motor, er din vurdering at virkningen på et "jetkit" ubrugelig. Det er voldsom fedt at du fik en fantastisk motor, men det var motoren vel også da den i sin tid forlod samlebåndet ??

Jeg har prøvet at monterer jetkit på en sprit ny cykel, Og det giver som jeg har sagt en bedre gasrespons,og ikke andet.

Det du i bund og grund havde brug for på din GSF var en rulning og et sæt nye dyser!!

Spørgsmålet i denne tråd går ud på om der kommer flere HK og hvor længe det holder.
    Og svaret må efter min bedste overbevisning være.
    Nej og det holder lige så lang tid som et hvert andet sæt dyser og nål.

Mvh Brian ( uhmmm æggekage :-))

• #13   5. mar 2013 Brian: Så lærte jeg også noget idag smiley

((æggekage med et sæt (kold Hof og Linie - BUM))

• #14   5. mar 2013 Kæft jeg kunne godt lige konsumerer et sæt med kage og flæsk ............... smiley

Kommentér på:
dynojet

Annonce