964 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
custom map eller downloadet map til powercommander? custom map eller downloadet map til powercommander?
Hej jeg vil gerne høre folks erfaringer til ovenstående, er forskellen SÅ mærkbar ?
Har i mærker stor forskel på før og efter i fik den mappet ?
Hvor mange køre med downloadet map til powercommander?
Hvor stor og ikke mindst "mærkbar" bliver køreglæden ved og få cyklen "mappet" kontra og køre med et der er hentet ?
Hvor mange køre endelig rundt med en cykel de tror der er mappet og i virkeligheden er det et map fra nettet ? ??
Har selv haft 2 cyklér nu hvor dette var tilfældet ??
0 synes godt om
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
Jeg ville lyve hvis jeg påstod at cyklerne blev transformeret, men specielt på baneraceren var der enorm forskel på hvor letkørt den blev, når jeg gik på gassen på vej ud af svingene.
Gadecyklen gik 2km længere på literen efter skift til custom map, og trak langt mere lineært. Mavefornemmelsen af den, bekræftede blot de ændringer som man kunne se på kurven før og efter mapping.
Men det kommer helt an på hvad modifikationer du har lavet på cyklen, og om du er heldig at ramme et DL map der passer godt til dem.
Begge mine fik lavet komplet udstødning, luftfilterkasse modifikationer, andet luftfilter og lidt andre småting, som alt sammen gør at standard kurverne ikke passer.
jul 2011
Følger: 10 Følgere: 223 MC-er: 2 Emner: 108 Svar: 1.370
maj 2010
Følger: 14 Følgere: 18 MC-er: 5 Emner: 51 Svar: 556
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 920
Jeg opfatter det som spild af penge, at montere PC uden custom map.
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 21 MC-er: 5 Emner: 16 Svar: 93
Online Tilmeldt:
mar 2004
Min XT'er kører da med DL map, og det fungerer fortrinligt.
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 920
Og nej, PC er ikke det eneste alternativ til at justere blandingsforhold.
Online Tilmeldt:
mar 2004
Mapping koster oftest MINDST 3500.
Den første måling fortalte mig at den er finfin, men kunne bruge noget mere arbejde, men de penge smider jeg ikke efter den nu.
custom map eller downloadet map til powercommander?