{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

Powercommander og KN luftfilter {{forumTopicSubject}}

God formiddag alle sammen

Jeg går og overvejer at få installeret en powercommander og få sat et KN luftfilter på min Yamaha R6 fra 2005.
Hvis nu man ikke kører på bane osv. Kan man så få nok ud af at få installeret disse to ting, eller kan man kun få den ydelse ud af produkterne når man presser den til det yderste på bane?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Powercommander og KN luftfilter
  • #1   29. mar 2016 Jeg har lige fået det sat på min Z750. Det har givet en noget mere rolig og glidende kørsel, samtidig med jeg kan have den i hvilket som gear ved 1500 omdr og give gas uden den hakker i det. Samtidig har den fået omkring 4-5 hk mere på toppen, og en mere jævn momentkurve. Jeg mærker mest til ændringerne ved lave og mellem omdrejninger. Jeg bruger den slet ikke på bane, og er ganske godt tilfreds.

• #2   29. mar 2016 Lyder super godt Simon. Har fået et tilbud på en fuld installation af powercommanderen + KN luftfilter som jeg selv har købt for 5000.-
    Hvad gav du for din installation?

• #3   29. mar 2016 Jeg gav 6000 i alt for PCv, KN, montering og indkøring hos FV-motor. Hvad de enkelte dele koster ved jeg faktisk ikke helt. Men tænker det er cirka 3000 for dele og 3000 til ham for arbejdet.

• #4   29. mar 2016 Super Simon, så lyder den pris som jeg har fået tilbudt også fair nok smiley

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.408
    #5   29. mar 2016 KN er bare ikke særlig godt til de gamle R6, det standart som er en fin skumhat er bedre, hvorimod til Simons er KN meget bedre end det standart.

• #6   29. mar 2016 Okay Fanta H. Hvad tænker du så om Powercommanderen?

• #7   29. mar 2016 Du kan prøve at finde nogle effektkurver til din model, der må være en del at finde på nettet som standard.
    Der er en tydelig tendens ved min Z750, at der kommer et hul ved 7-8000 omdr, hvor både moment og effekt falder, det giver en lidt urolig kørsel. Så hvis din også kan have tendens til det, kan det afhjælpes med en PC. Som Finn fra FV-motor sagde til mig, skal man ikke få lavet sådan en omgang for topeffekt, men kørbarhed.

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.408
    #8   29. mar 2016 Powercommander er et godt produkt til at optimere benzinblandingen.

• #9   29. mar 2016 Fik monteret PC5 samt KN på min tidligere R6. 05. En helt anden cykel. Meget mere brugbar i hverdagen. Kan kun anbefale det. Det var VO MC som kørte den ind.

• #10   30. mar 2016 2005 modellen har faktisk en ganske god ECU, med den ret stor fuelmap i. Problemet bliver nok bare, at finde nogen der Dk der kan flasche den.

Kommentér på:
Powercommander og KN luftfilter

Annonce