392 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Brembo 19X20 på gadecykel!? Brembo 19X20 på gadecykel!?

Jeg har mulighed for at købe til en god pris, og udskifte min gamle slidte originale axiale Master cylinder på min SRAD til en radial Brembo 19X20. Cyklen bliver pt. Kun brugt på offentlig vej.

Jeg har læst på et engelsk forum en skrev at 19x20 er voldsomt til gadecykeler. Og at han anbefalede man hellere tog og købte 19x18.

Er du af samme holdning? - eller ville jeg kunne blive helt helt fint glad og tilfreds med en 19X20 på min SRAD?

På forhånd, tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kløvning af brænde 1.500 kr.
  • Hækkeklip 300 kr.
  • Ordnet have 1.500 kr.
  • Havemand til havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt mellem fliser 1.250 kr.
  • Stikkontakt med løs forbindelse 638 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brembo 19X20 på gadecykel!?
  • #1   19. maj 2016 en ting af hvad der vil fungere bedst for dig, noget helt andet du skal være opmærksom på er at det ikke vil være lovligt.
    Og det kan vist nok medføre ny afgift da cyklen skifter identitet, men der er sikkert nogen der ved mere om emnet end mig smiley

• #2   20. maj 2016 Det er jo blot et spørgsmål om vandring vs kraft du skal lægge i grebet. Jeg ved ikke, om 19x20 vil føles lidt for meget on/off på bremsen, tænker det også kommer an på hvor kraftige dine kalibre er. Men køb hvad du føler for smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.720
    #3   20. maj 2016 Din master fejler med al sandsynlighed ingenting - det er dine kalipre og evt originale slanger som giver den svampede følelse.
    Kaliprene kan skiftes til nyere 4 stemplede radial kalipre hvis du finder et adapter beslag på ebay - det har jeg fantastiske erfaringer med.
    Slangerne bør skiftes til stålarmerede alene på grund af deres alder, hvis ikke det er gjort allerede...

Kommentér på:
Brembo 19X20 på gadecykel!?

Annonce