{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.605 visninger | Oprettet:

Mathias  G
Mathias G
Tilmeldt:
26. apr 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Raask udstødning LS650 {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens
Er jeg så heldig, at der er en som kører Suzuki LS650 som har monteret Raask udstødning? Jeg havde egentligt planlagt at købe en selv, men er rendt ind i en fyr som advarede mig imod den. Den skulle "lave en farlig spektakel". Det var vel at mærke en ung gut som jeg selv den påstand kom fra. Så blev lidt skeptisk. Så er der en omkring Thisted jeg kunne få lov at høre ville jeg være meget taknemmelig, og kvitterer gerne med en kold øl ??????
Mvh Mathias


Nærlokale nyheder til Thisted og omegn
Læser du heller ikke den fysiske avis mere, så kan du på Vores Thisted få alle opdaterede nyheder fra lokallivet i Thisted. Det gælder alt fra den lokale sportsklub til artikler om de dyreste villaer i byen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Raask udstødning LS650
  • #2   23. jul 2016 Det er svært at høre på en video, men jeg var nu helt tilfreds med den jeg havde på smiley
    http://www.motorcykelgalleri.dk/video/diverse-mc/11809-den_gamle_savage


  • #3   24. jul 2016 En Raask potte larmer af helvedes til, ja. Ikke god lyd, men larm og gennemslag. Ingen kan holde ud at ligge bag dig. Dit hoved bliver træt..

    Modstanden er ydermere for lille i potten, du får derfor en ringere cykel ved skift til Raask.
    - Folk synes at larm giver mere effekt generelt, det er Placebo-effekten der tager over. "En anden følelse"

    Herfra 3 gode grunde. Synes ikke et støvsuger rør klæder en savage, men det min holdning...


  • #4   25. jul 2016 Vil aldrig handle med ham igen. Se evt. min tidligere oplevelse.

  • #6   25. jul 2016 Hvis du vil handle direkte med Raask.se via hans hjemmeside.
    Jeg fik leveret noget som ikke passede til min MC og trukket 390 SEK i hans selvopfundne admin gebyr ved returnering trods direkte frarådning fra EU Forbrugerstyrelsen.


  • Mathias  G
    Mathias G Tilmeldt:
    apr 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #8   25. jul 2016 Tak for alle jeres input. Som det allerede ses af tråden er der delte meninger om lyden af Raask potten på LS 650 Savage er "god" eller "spektakel". Så er der nogen som drister sig omkring Thisted, eller måske omkring Horsens næste uge, vil jeg meget gerne høre en live. Lyder i øvrigt som en træls hændelse Michael H.

    Hvis der nu skal være mere lyd og evt lidt effekt som sidegevinst, hvilken potte skal så på for et godt reaultat? Jeg har gang i noget bobber, og kan godt lide det lige rør fra topstykke til "enden" og så slash-cut.


Kommentér på:
Raask udstødning LS650

Annonce