{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstødning der ikke er godkendt
  • #1   29. dec 2016 Hvis du bliver stoppet af en rigtig emsig betjent så kunne jeg forstille mig det koster en synsindkaldelse

  • #2   29. dec 2016 min er ikke godkendt, der står not for road use.
    jeg har aldrig fået så meget som en påtale omkring den.
    dog forestiller jeg mig at man bliver kaldt til syn hvis de siger noget til det smiley


  • #3   29. dec 2016 Det skal lige passe jeg får kørt en lille tur og bliver stoppet med den smiley For synes allerede nu politiet kigger meget efter min mc når jeg køre forbi dem, pga de sikkert tror det er en scooter (Honda CBR 125) :((

  • #4   29. dec 2016 Jeg tror det kommer an på hvor meget den larmer smiley Og hvordan du køre. Kører selv på en Ducati, der nok er lige på grænsen mht. støj. når den får kniven. Er aldrig blevet stoppet, på mc smiley

  • #5   29. dec 2016 så længe du holder dig under den db grænse din cykel er opgivet til at måtte larme, er det så vidt jeg er oplyst lige meget om udstødningen for den sags skyld er lavet af gamle sardin dåser sat sammen med spændbånd.. reglen om e godkendt udstødning er sløjfet iflg min synsmand.. men om det gælder nye cykler ved jeg faktisk ikke, hvis det f.eks sidder katalysator eller andet på den.. Mvh Tommy.

  • ålle
    ålle Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 2 Svar: 34
    #7   30. dec 2016 Jeg har også haft en CBR 125, dog med en udstødning, som er godkendt, så længe DB-killeren er i, men den har sku aldrig været i smiley
    Jeg tror ikke du skal være bange for politiet, jeg har i hvert falde ikke oplevet nogle problemer. Selv ikke da jeg kørte rundt uden potte på smiley


Kommentér på:
Udstødning der ikke er godkendt

Annonce