{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

Jens P
Jens P
Tilmeldt:
4. maj 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Udstødning {{forumTopicSubject}}

Hej.. jeg har lige handlet en 2018 mt-09. Og den skal vi ha til at sige lidt mere..
Og til dette har jeg lige et spørgsmål eller 2.
Er det korrekt forstået at de nye motorcykler som denne selv kan tilpasse sig den nye udstødning? Så jeg ikke skal ha den kørt ind?
Og hvad er folks holdninger til udstødning i det hele taget - jeg så et indlæg om emnet på youtube - hvor de mente man idag tilpassede Stock udstødning så godt, man mere risikerede at få den til at køre ringere ved Mods..
på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstødning
  • #1   10. aug 2018 Ja du risikerer at den kommer til at køre ringere og det er meget begrænset hvad den selv kan regulere ind.

    Men hey.....du får måske 5 dB hk smiley


  • #2   10. aug 2018 Hej har også selv en ny MT 09,har også overvejet et andet udstødning,men tænker at 12-15 kilo med det hele er meget,det er jo egentlig kun for lydens skyld,har altid ørepropper i, så jo ikke meget man selv kan høre. (eller er jeg helt galt på den). Hvad med garantien,forsvinder den ikke hvis den bliver lavet om, jo 5 års garanti på en ny.

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.653
    #3   10. aug 2018 Det hedder "en" udstødning.

    Den kører ikke sig selv ind, og der er stort set ingen ekstra effekt at hente ved at skifte udstødning.


  • #5   11. aug 2018 Men man får fed lyd, og som regel vejer eftermonteret mindre en end den originale. smiley

  • Jens P
    Jens P Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #6   12. aug 2018 Den kære forhandler jeg købte den ved var meget insisterende på de kunne hente godt 15 HK på udstødning - mapping og luftfilter mod.. for godt 12000

  • #7   12. aug 2018 Når nogen vil sælge noget til så mange penge, så skal man ofte behandle deres udsagn med en sund mængde skepsis smiley

  • Wencke M
    Wencke M Tilmeldt:
    sep 2018

    Følger: 12 Svar: 3
    #8   1. sep 2018 Hej. Jeg har lige købt en Suzuki SV650 årg 2013. Desværre er udstødningen ikke E-mærket, så den kunne ikke godkendes til omregistreringen, selvom lyden ikke er for høj. Er der nogen måde hvorpå man kan få lydpotten godkendt?
    Ellers skal jeg vel til at bytte den ud med en original? Har hørt at man kan "låne" en til synet. Men jeg tænker at så har man jo bare problemet igen, næste gang den skal synes.


  • #9   1. sep 2018 Det nemmeste er bare at låne en, med mindre du ved der er en synsmand der ikke går op i e-mærker. Jeg købte en kawasaki med en larmepotte, den blev synes i Osted.

  • Wencke M
    Wencke M Tilmeldt:
    sep 2018

    Følger: 12 Svar: 3
    #10   2. sep 2018 Mange tak for svar. Jeg må vist til at finde en som kan låne mig en lydpotte.. smiley

  • #11   2. sep 2018 Jeg havde kørt forbi en synshal et andet sted, og spurgt til synsmandens holdning til ikke e-mærket udstødning der ikke larmer, og kørt hen hvor fornuften sejrer smiley

  • Wencke M
    Wencke M Tilmeldt:
    sep 2018

    Følger: 12 Svar: 3
    #12   2. sep 2018 Hej igen. Du skulle vel ikke tilfældigvis kende sådan et sted, i Københavnsområdet smiley ?


  • #13   2. sep 2018 Som sagt, den er6n jeg købte blev synet i såby-bilsyn I osted, den havde både larmepotte uden e-nummer, og blink integreret i baglygten så de sad for tæt og derfor heller ikke helt lovligt. Der ville jer køre hen..

Kommentér på:
Udstødning

Annonce