{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gsxr 750 k7
  • #1   29. maj 2007 har overvejet det samme og læst lidt på diverse sider...
    yoshimura siger at alene ved montering af deres fuldsystem R-55 vil det give 150HK på hjulet... men ved ikke om det passer. Fandt en effektkurve på deres hjemmeside, men kan ikke finde den længere...

http://www.yoshimura-rd.com

• #2   29. maj 2007 tror de har lidt knas med hjemmesiden for tiden...
    Jeg forventer at få min op på 160HK med fuldsystem, PC3, BMC race luftfilter og omdysning + dynobænk... men der går nok et par år inden det kommer smiley

• #3   29. maj 2007 Skal den ikke lige køres til, of læres at kende før du ovejer at få flere heste ud af den.... Vil da ellers mene at suzuki godt kan lave MC'er der kører ret godt med "bare" 150 heste...

• #4   29. maj 2007 Super brugbart indlæg fra Jesper:)

• #5   29. maj 2007 Tak for svar.Jo jeg har slet ikke kørt nok på den endnu og den kan helt skkert løbe stærkt,det er nu også mest af nysgerrighed jeg spørger og med tiden skal der selvfølgeligt optimeres en smule (kan man lade være)?

• #6   29. maj 2007 Heino: Nej man kan aldrig lade være med sådan noget. heldigvis da. Men istedet for at fokusere på om du har 135 eller 140 heste på hjulet, så er det vigtigere hvor mange ekstra heste du får i mellemområdet. Det er dem du kan mærke til daglig. Det kan du med PC, udstødning og luftfilter hente noget du kan mærke.

• #7   29. maj 2007 Aikidoegern.
    uanset hvad system du smider på når du ALDRIG på op 150hk på hjulet! smiley
    En standard 750k7 smider cirka 125rigtige heste på hjulet + - lidt

skal du have 25hk mere kræver det som minimum anden top (portet) andre knaster, andre stempler. Motoren er der hentet meget ud af i forvejen og alt er optimeret på den. Så 25hk er rigtig meget at skulle hente

en powercommander giver i sig selv nødvendigvis ikek flere heste, men det retter kurven ud og giver en bedre og mere smidig motorgang. Med et komplet anlæg er en powercommander godt, da man så samtidig fjerner de miljørestriktioner der er cdi´en med mere.

Så der vil være heste at hente med en powercommander og et komplet system

• #8   29. maj 2007 Og ja Jesper. Folk er alt for fokuseret på topheste! Det er altså bund og mellemområde vi bruger i daglig dagen! Mindes også det forsøg hvor folk prøvekørte en r6 med knaster for mere mellemområde. Selv den havde mindre power så valjgte folk den som hurtigst netop pga mellemområdet.

• #11   29. maj 2007 Jeg r lige med på en lytter..

• #12   29. maj 2007 ja pengene er givet meget bedre ud på affjdering og fælge. Man får ikke mere power, men til gengæld kommer man hurtigere rundt i sving smiley uanset hvor meget power en anden cykel har smiley

Og ja det mærkes som mange heste mere p åcyklen med lette fælge. Og cyklen føles meget lettere ved kørsel.

Men igen, det er jo en prioritering hvad man vil smiley og et spørgsmål om pengene man vil ligge

• #13   29. maj 2007 Hmm...måske sådan et sæt carbonfælge ku være smidige at få på smiley må på skattejagt...

• #14   30. maj 2007 Heino:
    Prøv at spørge i GSX-R forum. Der er flere der har K7'ere med PC.
    Fordelen her er at alle medlemmer i forumet får meddelelse om en nyt indlæg.
    Mvh
    Thomas E

• #15   30. maj 2007 Sebastian: Fokus på bund- og mellem-området er vidst vores kæphest :o)
    Men ser efterhånden ud som om vi kommer igennem med det :o)

• #16   30. maj 2007 hehe Jesper.. ja smiley :)

hellere affjedring og lette fælge end motorkraft. Og hellere bund og mellem end top smiley

skal have prøvet den Buell xb12´er der har max omdrejniger på 6500 smiley og 1200ccm smiley må sq være spas smiley

• #17   30. maj 2007 Hej glem alt om de heste på den.
    Jeg har en den har fået hele programmet uden at åbne makrellen. Det gav 4hk på toppen og godt det dobbelte midt på kurven. Og jeg gir sgu den første kasse øl hvis du kommer og viser mig en anden udstødning der er så meget bedre at den gir ydeligere 30 hk hvis det da er hk på hjul vi snakker om.

Så om det er pengene værd er en smags sag, hvis du kun fokuserer på tallet som sådan er det i hvertfald nej! hvis det er den mærkbare ændring så som mere træk lettere at køre osv du er efter ja så måske. Den bliver i hvertfald meget dejligere at køre.

• #18   30. maj 2007 tak for svarene den med fælgene havde jeg sku ikke lige tænkt på men det er egentligt noget pis at tænke på at hive flere heste ud af den for de er jo rigelig stærke og man slipper temmelig hurtig op for vej når man giver den havre men det er vel bare drengen i en der ikke kan lukke røven.

Kommentér på:
gsxr 750 k7

Annonce