3.372 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Er quick shifter godt atkøre med??? Er quick shifter godt atkøre med???

Hej jeg har en tl1000r med powercamnder lll usb, hvortil man kan tilkoble en såkaldt quick shifter, der skulle gøre koblingen overflødig ved gearskift.
Er der nogle herinde som har erfaringer med det? Er det fedt at køre med? Er lidt i tvivl, da jeg egenlig synes det er meget fedt at skifte gear på normal vis.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er quick shifter godt atkøre med???
  • #1   5. jul 2007 Har kun hørt godt om det ..
    Men hvis du syntes det er "fedt" at skifte gear på normal vis .. hvorfor så smide en masse penge efter det?! smiley

Fed Tlér iøvrigt ..

• #2   5. jul 2007 Det duer sgu kun til ræs. Men det duer godt. smiley

• #3   5. jul 2007 Hey og tak for svar....Jo det er rigtigt nok at det er dumt at smide penge efer når jeg nu godt kan lide at skifte gear. Det er jo meget sjovt at køre race så hvis det var nemt at pille af og på kunne det måske være meget godt

• #4   5. jul 2007 Hey michael så lige din blackbird.....den er fanme nice! Gad godt køre sydpå på sådan én:)

• #5   5. jul 2007 Jeg har en kammerat der kører med det på en R1 fra 2005 og han er super glad for det, både på bane og i trafikken!!!
    Havde jeg insprøjtning på min cykel, havde jeg klart købt powercomander og quick shifter ;o)))

• #6   5. jul 2007 Du bestemmer selv via software'en fra hvilket omdrejningstal den er aktiv.
    Min står pt. til 8000rpm. Så kommer man ikke til at aktivere det ved alm. bykørsel osv.

Jeg bruger det kun ved fuld acceleration er der duer det bare

• #7   5. jul 2007 Det er kun hvis du kører vildt råddent!! Cyklen skal helt op i omdrejninger og så presser du bare lidt på gear pedalen og derved skiftes gear selvom du kører med fuld rulle. I byen er det intet værd!!!

Mvh
    Poul

• #8   5. jul 2007 hvormeget koster det ca. for powercamnder og quick shifter?

• #9   5. jul 2007 Gitte & Poul M - Det er ikke helt korekt, den kan indstilles (som Carsten Ø skriver) Min kammerat bruger den også når han triller afsted og evt kun med hånden på gassen, har siger at det virker super!

• #10   16. jul 2007 Artikel om emnet kan ses her: (link fjernet)

Video test kan ses her: http://supermotard.dk/video

Scroll ned til "Somewhere in Denmark - Quickshifter KTM" i videoplayer'en.

• #11   7. aug 2007 Jeg er ikke enig i at det kun kan bruges til ræs.
    Du kan stille ved hvilke omdr. den skal aktivere
    og hvor meget "offtid" der skal være på motoren.

Det vil sige at du kan stille din quickshift så du får et helt
    perfekt gearskifte ( uden "clonk" lyde )

Der skal man lige prøve sig lidt frem, men det er ret underholdende at lege med.

Den fungerer jo også selv om du bruger koblingen

Jeg bruger kobling på 1 2 3 gear og quickshift for resten

Kommentér på:
Er quick shifter godt atkøre med???

Annonce