{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  indsprøjtning
  • #1   8. sep 2007 Hvorfor? bare for udfordringen skyld eller?. Det kræver hele ledningsnet fra R1 + alle følere og censorer.
    Der er nok flere af censorerne du ikke kan montere, hvilket betyder at indsprøjtninssystemmet vil melde fejl ellr give forkert blanding md mere.

    Skulle det lykkedes alligevel (det må andre kunne svare dig på, da der sikkert er en der ved mere om det end mig) skal du have en powercommander på og over til Mr. Dyno og have et custom map, da det map der re i CDIen på en R1 ikke passer på din yzf. Pc3 + cusom map er alene en 5-6k, dertil indsprøjtningen.ren prefomce mæssig fr du ikke meget ud af det. Dine kabunader gør det godt i forvejen! smiley

    mit råd.. lad være! Det kan give meget mere bøvl end man tror smiley brug pengene p noget ordentligt affedring eller lettere fælge. Det er meget bedre smiley


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.653
    #2   8. sep 2007 Enig med Sebastian.

    Der er intet at hente ved ombygningen andet end besvær...


  • #3   8. sep 2007 (link fjernet)
    prøv at kigge her.Der er nogle der har gjort det men det kræver noget arbejde


  • #4   8. sep 2007 hej alle. det med rullefelt er ikke noget problem. jeg er godt klar over at det er et stort prosjekt. jeg kunne godt tænke mig at få noget mere viden om hvor mange sensore. der er på sådan en indsprøtning til en R1. og hvad indformationer de skal ha. luft temp? luft flow? er der sensore til knast timeming?.osv. sondelampen er ikke noget problem. er der nogen der har noget konkredt viden omkring det. venlig hilsen team rust. dragraceing....

Kommentér på:
indsprøjtning

Annonce