{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  anden motor
  • #1   12. sep 2007 Det kan du ikke. Men hvorfor dog også have de lyster??

  • #2   12. sep 2007 nej 550´eren har li 2 cylindre mere! det fylder sgu lidt!

  • #3   12. sep 2007 Okay.. øv.. trode lige jeg kunne få den reæsset ned i


  • #4   12. sep 2007 GPZ550 motoren er meget ældre, har mindre træk i mellemområdet og er luftkølet.

    Da jeg selv havde en GPZ500s var jeg også på jagt efter flere kræfter til den, og faldt over et firma i USA der fik 85hk ud på baghjulet af den motor, stadig med 500ccm.... Ganske imponerende. Men der bev alt også skiftet i den.
    Vejen frem, er 2 stempler fra en ZZR1100 motor, og så bore 500 motoren op til dem. Slaglængden er den samme, men boringen er 2 mm større. Så har du 526ccm at lege med (der findes også større stempler til ZZR1100 motoren, og dem kan du også bruge, så har du 565ccm), topstykket skal portes, fladspjældskarburatore med kn-bolt on filtre, åben udstødning. Så har du ca. 75hk at lege med, men det bliver dyrt, for du skal også have afbalanceret motoren, ellers kan den ikke holde.


Kommentér på:
anden motor

Annonce