{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.040 visninger | Oprettet:

frederik
frederik
Tilmeldt:
15. apr 2022
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Hvad koster det at drosle? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg overvejer at købe en Ducati Monster 696 som første maskine, har dog kun a2 kørekort, så den skal drosles.

Jeg har dog svært ved finde ud af hvad dette koster, kan absolut ingen med hænderne selv desværre...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad koster det at drosle?
  • #1   16. apr 2022 Hej.
    Du er ved at kigge på en MC der med et hurtigt kig koster ca 80000 hos en forhandler.

    Er du den seriøse køber går du derind, og i købs-processen finder i sammen ud af det.
    Til min gamle XJ600 fåes et droslingssæt til 2500, men det er kun sættet. Så skal det på og justeres ind. Hvad det koster?? Aner det ikke, men du kan få meget med i svinget når handlen står på.
    Lidt det samme som anhængertræk på en bil, det skal på inden levering og ikke tilkøbes 2 måneder efter.
    Køber du derimod af en privat bliver historien en anden (og lavere pris for MCen), men du får det bedste svar fra dem der skal lave det.

    PS: Du skriver du absolut ikke kan noget med hænderne selv, så er et råd her fra og købe ved en forhandler så du har reklamationsret.

    PPS: Og du kan meget med dine hænder selv, du har bare ikke lært det endnu smiley


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.649
    #2   16. apr 2022 Intet skal justeres efter drosling, for det svarer til at køre med ca halv gas.

    Sættet koster oftest ca 2500 og så er der 2 arbejdstimer i at montere det, i værste fald.


  • #3   16. apr 2022 Du kan købe drosling til gasrullen her til 146 euro inkl. fragt. Så kan du få en makker eller et værksted til at smide den i

    https://3ppp.de/shop/zweiraeder/drosselsaetze/motorrad/35-kw/ducati/1603/35-kw-drossel-ducati-monster-696-typ-m5?c=412


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.649
    #4   16. apr 2022 Ja så bliver det sgu ikke nemmere.

  • #5   16. apr 2022 Ja nemlig. Har brugt drosling derfra til 2 mc, og det er virkelig ligetil.

  • #6   16. apr 2022 Nå ok, ka så lærte man lidt nyt. Jeg troede der skulle mere til. Men det er jo heller ikke mig der skal bruge det.
    Men til trådstarter vil jeg da sige det skal med i svinget uden den store beregning hvis han vil sælge dig en MC når det ikke er værre.


Kommentér på:
Hvad koster det at drosle?

Annonce