Udstødning til GSX 600F 1994 Udstødning til GSX 600F 1994
Hej Allesammen!
Jeg er interesseret i at få en 4-1 eller 4-2-1 udstødning på "den røde". Jeg har kigget lidt på forskellige producenters sider m.m. Jeg skal have det komplet med forrør, da der sidder 2 gange 2-1 på standard. Jeg fandt noget nyt i prislejet 6500 - 8500 kr (anderkendte mærker), men det er lidt dyrt for min SU, synes jeg. Et andet problem er også, at udvalget er lille til min model og årgang (efter det jeg kan finde). Er der andre modeller der passer på, og hvilke årgange skal jeg kigge efter?
Og til sidst: Er der evt. nogen der liggen inde med en brugt til rimelige penge?
Mvh Søren
mar 2007
Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 659
Prøv at skrive til dem her,de er billige og der er livechat på siden.
http://www.busters-accessories.co.uk/default.asp
De plejer at være hurtige med svar.
mar 2007
Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 659
Ca 5000 kr inklusive levering.
Og nej jeg har ikke aktier i butikken he he he
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 169
Ellers kig på ebay.com, de var engang en der solgte Vance & Hince systemer for under 2000Dkr, fragten er ca. 500 vil jeg tro, og så har du den inden en uge +-
Thomas
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 487
Tak for svaret. Kunne nu ikke lige finde det du skrev, men har nu slv fundet noget billigere i Tyskland. Det er lidt blandede mærker (Eagel, Barracuda og Cobra) fra 3900 og op. Inkl. fragt! Man kan så vælge forskellige former og materialer på potten og prisen stiger (fx +90 euro for carbonpotte), men stadig billigt!
Links: www.speedpro.de/eagle-store.de
www.speedpro.de/cobra-store.de
www.womonlinestore.de (de hedder Barracuda, men der står Eagle oppe i "internetadressen")
Thomas J
Jeg var inde at søge på både ebay.de og .uk, men kunne ikke finde noget jeg var sikker på der passede. Det var ellers billigt for 2500...Men tak...
dec 2007
Følger: 21 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 452
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=71882
Udstødning til GSX 600F 1994