{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motorcykel tur til Spanien Malaga på motorcykel
  • #1   16. nov 2022 Det kommer jo an på hvor langt du kører på literen smiley
    Og hvor mange overnatninger du tager.

    Du skal nok selv regne på det, for at få noget der kan bruges da der er mange parametre.

    Husk at indregne ca. et ekstra service, og ½ sæt dæk.


  • #2   16. nov 2022 ?

  • #3   16. nov 2022 Du mener seriøst du vil på motorcykeltur på motorcykel smiley
    Når du er blevet ædru, så pep lige tråden op med noget fakta, der kan hjælpe med at ramme et ca beløb. I stedet for “ et sted mellem 1000,- og 1.000.000,-“ smiley


  • #4   16. nov 2022 Det er da ganske nemt at finde ud af, hvis du ellers selv gider gøre en indsats.
    Hvor lange etaper vil du køre? Find hoteller der passer med afstanden. Tjek prisen for overnatning.
    Benzin? Km/l? km i alt? Så har du ca.- prisen på turen.
    Såre simpelt.


  • #5   16. nov 2022 I runde tal 3000 km. vi siger 15 km literen og 15 kr for en liter benzin.
    3000/15 = 200 liter benzin, 200 liter af 15 kr. er 3000 kr.
    Gør det som en mand og tag strækningen i et eller tag en lur i en grøftekant.
    Hvis du kører forkert eller en omvej på vejen hjem, så koster det lidt mere end 3000 kr.


  • #6   17. nov 2022 Jeg har efterhånden været nogle gange sydpå på mc med hotelovernatninger, og jeg plejer at sige at sådan en tur koster ca. 1.000 kr. pr. dag. Vil dog sige, at vi ikke plejer at bo på de aller billigste discounthoteller, men heller ikke luksus. Sådan et eller andet midt imellem.
    De 1.000 kr. inkludere overnatning, benzin og mad (på restaurant).
    Så er det jo bare op til dig hvor mange dage det skal tage, men hvis du bare lægger dig ned over tanken og giver fuld gas for at spare på antallet af dage, ryger der noget ekstra på benzinkontoen, og fornøjelsen er nok til at overse.
    3.000 km er ikke noget jeg gider stille op til. Turen igennem Tyskland for at komme til Alperne er mere end rigeligt.


Kommentér på:
Motorcykel tur til Spanien Malaga på motorcykel

Annonce