{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  motor tuning GSXR 1000 K2
  • #1   29. maj 2008 hva med nikko g-pack, og hvad er det den boks gør helt konkret?

• #2   30. maj 2008 Glem G pack..

Men eller så knaster, portet top, hævet komp. og så få lavet om på dine sekundære gasspæjld..

Nu du skal monterer igniition module og powercommander, så får det kørt ind et ordenligt sted.. FV motor eller mr. dyno..

• #3   30. maj 2008 Niels:

No Offense, men du er slet ikke startet med at tune på din motor.

Du har købt alt det grej der skal til for at få en tunet motor til at gå ordentligt.

Det grej du har investeret i er sku supert, og din maskine kommer til at gå MEGET bedre med det.

Men det er altså ikke motortuning før du mekanisk begynder at ændre på motoren.

Men der er mange muligheder der. Schäefer i Tyskland (Yoshi importør) eller Cresent i England (Bygger BSB Suzuki cykler) kan helt sikkert hjælpe dig hvis du smider en 50-60Kkr efter projektet.

Men så er 180HK på hjulet heller ikke noget problem. Problemet er holdbarheden. Har selv et Par Gixxer600 med Nikky Kennedi motorer, de går som død og helvede, men sådan noget holder ikke evigt smiley

-
    Morten

• #4   30. maj 2008 Hej Niels, vi har eksperimenteret med tragte af forskellige typer og hovedparten af dem er røv og nøgler. Det er et ganske fint udgangspunkt du har og cyklen kommer til at gå rigtig godt med den kombination. Hvis du har titanforrør kan du med fordel powerwrappe dem, det gir en mærkbar bedre gasrespons, (men er pissebelastende når du har vakst cyklen, da det suger meget vand). Grunden er at titanrør leder varmen for godt. Med rustfri forrør holder du varmen i forrørene hvilket giver et bedre flow. Vi har rodet meget med effektoptimering på mine superstock cykler og i forhold til dessideret superbikes er der ikke den helt vilde forskel. Eksempelvis har vi fået lavet en GSX-R1000K7 med portet top, yoshimura stage III knaster, komplet 4-2-1-2 yoshimura og Yoshimura EM-Pro motorstyring. En herlig lille sag som Jansberg har været med inde over. Projektet har kostet ca. 25000(eks arbejdsløn) mere end der er ofret på min K7 og effektfoskellen er hele knap 9hk... Så du kan få lidt mere effekt ud af din 1000ér men det koster kassen og så blir den aldrig på niveau med de nyere cykler, hovedsagelig pga at indsprøjtningen er blevet meget bedre.
    Så efter min mening er pengene givet langt bedre ud på at sælge din cykel og købe en K5/K6 der er meget nem at gå til og som effektmæssigt og ikke mindst køremæssigt er din overlegen (Håber ikke at jeg fornærmer nogle, men det er facts.) Med mindre du er villig til at ofre 15000 på en EM-pro eller Ignijet motorstyring plus lidt til anden udstødning vil jeg ikke anbefale dig K7/K8 modellen. Den er IKKE ligeså frisk på gassen som K5/K6 modellen, medmindre du ofrer disse stumper. Gør du det blir du med garanti heller ikke skuffet. Så kan de gamle modeller gå hjem og ligge sig... Anyway, nu er du sikkert mere forvirret end godt er, så vil stoppe nu. Men du er velkommen til at skrive en besked til mig, hvis du gerne vil have yderligere info.

• #5   30. maj 2008 Jamen tusind tak for responsen. Det var osse mest tænkt som optimering. Altså hvis der nu udmiddelbart lå noget lige til højre benet som jeg havde overset. men jeg stopper bare her. vil helst ik lukke motoren, da det kun har kørt 9000 smiley

Og kristian, selvfølgelig skal den ud til finn.

Men Tak.

• #6   2. jun 2008 du har glemt en turbo smiley held og lykke med projektet den går godt sådan en gsxr 1000 har selv haft en total drømme maskine smiley

Kommentér på:
motor tuning GSXR 1000 K2

Annonce