1.800 visninger
|
Oprettet:
motor tuning GSXR 1000 K2 {{forumTopicSubject}}
Jeg har bestilt pc3, ignition module, komplet yoshimura tri oval dual outlet udstødning, bmc race filter.
Mit spørgsmål.
Er der andet jeg har glemt i forbindelse med motor optimering? hva med indsugningstragte? eventuelt noget andet?
Niels
mar 2004
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 134
jun 2006
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 5 Emner: 19 Svar: 593
Men eller så knaster, portet top, hævet komp. og så få lavet om på dine sekundære gasspæjld..
Nu du skal monterer igniition module og powercommander, så får det kørt ind et ordenligt sted.. FV motor eller mr. dyno..
aug 2005
Følger: 76 Følgere: 80 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 1.328
No Offense, men du er slet ikke startet med at tune på din motor.
Du har købt alt det grej der skal til for at få en tunet motor til at gå ordentligt.
Det grej du har investeret i er sku supert, og din maskine kommer til at gå MEGET bedre med det.
Men det er altså ikke motortuning før du mekanisk begynder at ændre på motoren.
Men der er mange muligheder der. Schäefer i Tyskland (Yoshi importør) eller Cresent i England (Bygger BSB Suzuki cykler) kan helt sikkert hjælpe dig hvis du smider en 50-60Kkr efter projektet.
Men så er 180HK på hjulet heller ikke noget problem. Problemet er holdbarheden. Har selv et Par Gixxer600 med Nikky Kennedi motorer, de går som død og helvede, men sådan noget holder ikke evigt
-
Morten
aug 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Emner: 9 Svar: 278
Så efter min mening er pengene givet langt bedre ud på at sælge din cykel og købe en K5/K6 der er meget nem at gå til og som effektmæssigt og ikke mindst køremæssigt er din overlegen (Håber ikke at jeg fornærmer nogle, men det er facts.) Med mindre du er villig til at ofre 15000 på en EM-pro eller Ignijet motorstyring plus lidt til anden udstødning vil jeg ikke anbefale dig K7/K8 modellen. Den er IKKE ligeså frisk på gassen som K5/K6 modellen, medmindre du ofrer disse stumper. Gør du det blir du med garanti heller ikke skuffet. Så kan de gamle modeller gå hjem og ligge sig... Anyway, nu er du sikkert mere forvirret end godt er, så vil stoppe nu. Men du er velkommen til at skrive en besked til mig, hvis du gerne vil have yderligere info.
mar 2004
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 134
Og kristian, selvfølgelig skal den ud til finn.
Men Tak.
nov 2007
Følger: 42 Følgere: 41 MC-er: 6 Emner: 38 Svar: 328
motor tuning GSXR 1000 K2