{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  yamaha FZR 1000
  • #2   18. jun 2008 Hehe - der sidder en lille skrue under sædet - den drejer du bare 4 omgange til højre - så har den 180 HK smiley

• #3   19. jun 2008 jeg har fakisk et lille fif til lidt mere moment. køb en ny toppakning den er delt op i tre lag. som er er nittet sammen. bor niterne af og nøjes med at bruge det ene lag. so blir tobpakningen fire tinedele tynder. d.v.s at den kun er to tinedeletyk/tynd.. det holder fint jeg har selv gjordt det på min ace som jeg bruger til dragrace. og det er stort set den samme motor som sider i en fzr1000. fra 91 og op.....hvis du virkelig vil ha nogen hk ud af den så kommer det til at koste....jeg personligt mener der er sjovt at tune i stedet for at købe en nyer maskine..

• #4   19. jun 2008 jeg glemte at skrive at quikshift. også er en sjov ting. og det gir noget beder acc,,,,kik ind på www.mpsracing.com.. der er tæmlig nemt at montere.. og det virker!!!!!! det koster 150 us $.... + fragt

• #5   19. jun 2008 Jeg har monteret Stage 3 jetkit fra Dynojet, på min. Dyse 142. Skal nok ned i 138 og så skal nålene lige sænkes et hak tror jeg.. Den er lige en andelse for fed. EXUP systemet er fjernet helt.. Ventilen er fjernet fra udstødningen. Det kan godt give problemer hvis ikke man har ordenlig forstand på inddysning og justering af karburatorene. K&N Clamp-on filtrer er naturligvis også monteret i stedet for luftfilterhuset... Jeg kan TYDELIGT mærke forskel.. Specielt i bundtræk reagerer den hurtigere og den trækker helt vildt efter 7000rpm grundet EXUP er fjernet...

For at give prikken over "I'et" og for at give den noget hurtiger respons, så monterer jeg fladspjæld karburatorer på den så snart jeg finder nogle som er til salg....

• #6   20. jun 2008 hej boxe hva smider din fzr på rulle feldt....?????? jeg har købt fladsjælds- caburator til min ace. og de virker kanon. jeg har fået 8hk på toppen med dem.....

• #7   20. jun 2008 Har ikke haft mulighed for at få min på rullen endnu.. Brugte 5 måneder på at bygge den i vinters og nåede kun lige at køre 3 uger på den, så kørte jeg galt igen i april.. Har så først lige fået den tilbage her for et par dage siden.. Men når der en dag er noget åben hus med dyno halløj, så ryger den lige en tur på rullen....

Kommentér på:
yamaha FZR 1000

Annonce