867 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Custom map - pris ? Custom map - pris ?

Har fået monteret PCIII, fuld akrapovic og K&N filter. Der er indlæst en map fra en anden R6-08, men ikke med helt samme udstødning.
Der er sket store forbedringer i forhold til standard men er stadig ikke helt tilfreds med resultatet... især ved lave omdrejninger/bykørsel synes jeg godt denne kunne gå lidt bedre.....

Nogen der ved hvad en custom map ca koster ?

Overvejer at få det gjort hos FVmotor - nogen der har positive/negativer erfaringer ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• VVS installatør 1.800 kr.
  • Lampe rep 650 kr.
  • Klipning af hæk 1.700 kr.
  • Eletriker 1.500 kr.
  • Udskiftning af dele på cykel 600 kr.
  • Rengøring 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Custom map - pris ?
  • #1   25. jun 2008 Regn med 3-4 timer. Så går du ikke helt skæv i byen. Så skulle du overveje et tæningsmondul. Så kan du få den til at spille max.

• #2   25. jun 2008 FV motor samt MR dyno skulle være de bedste i danmark så vidt jeg har læst her inde så smiley

• #3   25. jun 2008 jeg kom af med 2800,- for en custom lavet map ved Jan O og er blevet overrasket over hvordan det har hjulpet på mc´en med hensyn til kørbarhed, kørte før med mapper downloaded fra nettet, så kan klart anbefale at få en custommap.

• #4   25. jun 2008 FV motor har noget godt udstyr og tro som også de er ret gode. Han skulle være Jyllands svar på Ove. (Mr. dyno)

Ove kan jeg sige god for. Nu har jeg fået lavet 3 maps der. Men jeg har ikke fået lavet noget ved FV. Men har dog kun hørt godt om dem.

• #5   25. jun 2008 FV er jo lidt tættere på mig så.... men får da kørt en del så det skal ikke være det hvis det er smiley

Hvad har du ca givet for dine maps hos Ove ?

• #6   26. jun 2008 Jeg har kvitteringer til at ligger på arbejdet så jeg kan ikke lige finde det nu. Men han bruge en hel dag på min. så det var dyrt. Men det værd...... Trækker som et svin. :O)

Men hvis du regner med 1 tank benzin + 4 timer så går du nok ikke helt skæv i byen.
    Mange racer har godt af at få et tæningsmondul på - så se at få det på samme med det nye map. Det kan give det sidste.....

• #7   26. jun 2008 FVMotor skal ha

PC3 MAP = 2500kr
    PC3 + Ignition Modul MAP = 3500kr

Jeg har fået lavet alle mine cykler hos ham.
    Jeg er mere end tilfreds.

Niels

• #8   26. jun 2008 OK tror jeg må høre FV hvornår de har tid smiley

Dyno ignition modul koster ca 3000 (i DK) kan jeg se
    Hvad er det det giver extra til min powercommander ?
    - jeg har altså ikke specielt meget forstand på den tekniske side der ... smiley

når vi nu er ved emnet med ignition modul - hvor kan man købe dem billigt ?

• #9   26. jun 2008 Min har ik fået noget på toppen af ignition modulet, men alle mine delgasser er blevet markant bedre. altså cyklen er blevet mere kørbar, mere frisk på gassen. Men om det giver noget på en R6 er svært at sige.
    Du skal nok ik forvente det store, da sådan en R6 er temmelig godt optimeret i forvejen. Jeg har handlet alt midt hos hardracing.com.

Niels

• #10   26. jun 2008 FV har først tid i August , jeg har nemlig lige bestitlt tid der.

• #11   3. jul 2008 Så fik jeg lavet mit custom map hos FVMotor smiley
    og jo han havde tid før august !!

Jeg fik at vide at ignition modulet ikke ville give meget til min mc, så det droppede jeg.
    Jeg havde før en map lavet til en anden R6-08, men der er blevet ændret en del på mine delgasser og det kan mærkes !! - den føles meget mere kvik nu smiley

Jeg havde tidligere en del problemer især ved lav hastighed hvor motoren nærmest døde ved konstant lav fart - hammer irriterende ved bykørsel....
    Dette er også helt væk, nu kører den jævnt ved alle hastigheder - jeg
    fik det testet i 45 min. køkørsel på motorvejen på vej hjem fra FV i 30 graders varme .....

Jeg har ikke fået mere på toppen, men har fået en helt anden mc at køre på og det er helt sikkert alle pengene værd smiley

Kan kun anbefales........

Tak til alle der kom med input !

• #12   3. jul 2008 Nå så har der været en afbestilling, for det er et par uger siden jeg aftalte tid med dem, og der var der først tid i august.

!!

• #13   3. jul 2008 Hvad kom du så af med ?

• #14   3. jul 2008 OK - måske fordi jeg var helt ligeglad med hvornår det blev - bare jeg kunne komme til - og man har jo lov at være lidt heldig en gang imellem heh
    men glæd dig... du bliver helt sikker glad for det smiley

• #15   3. jul 2008 Niels fik ret 2500 kr for map af PC3

• #16   3. jul 2008 Jeg har min SV inde hos Enghave til montering af PC3 + Costum map.
    skal hente den imorgen , så skal jeg nok poste prisen

• #17   4. jul 2008 Avv , det kostede mig 3900 ,- for montering af PC3 + rullefelt og custom map + bøjle til åben indsugning , Men for satan den kører godt nu , så Custom map kan klart anbefales fra min side.

Kommentér på:
Custom map - pris ?

Annonce