Ecu flash af versys 650 fra 2010 {{forumTopicSubject}}
Hey.. har sludret lidt med både mr. Dyno og pitboxen ang ecu flash..
mr. Dyno vil smide powercommander på, da han ikke har ecu flash værktøj til min cykel for 8700,-
Pitboxen vil ecu flashe den for 5700,- syns bar det er mange penge når de ikk rigtig kan garantere resultatet.. heller ikk selvom de har set en udskrift på den..
Har lige haft den på rullefelt ved Carstens mc (se billede af udskrift)
Men er der er ikk nogen der laver det uden kvittering? ??
De mener begge de kan ændre mærkbart på kørbarheden.. har købt cyklen for 27.000 så syns 5200 for (måske) ingen ting er meget..
Mvh Lasse
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 2.664
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
Husk på at folks arbejde eller reservedele ikke koster mindre bare fordi cyklen er ældre.
Om så den var helt ny, ville det ikke være penge du nogensinde fik tilbage ved et salg.
Du skal kun gøre det for din egen skyld. Hvis ikke du mener den kører dårligt, eller du bliver irriteret over den, så bare kør videre som den er.
jan 2015
Følger: 1 Følgere: 18 Emner: 4 Svar: 749
Og ja, for at over holde emissionskravene måtte man fra fabrikken tune den ind så den kørte elendigt - nogle kunder levede bare med det, andre som mig kom og klagede og så fixeded de det.
Det er svært at forklare hvad der skete, jeg har ingen kurver, men køreglæden steg voldsomt.
Så der KAN være noget om snakken om at de kan gøre meget.
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
Det er en konstant kamp for at holde emissions tallene nede under de temmelig specifikke driftforhold som testproceduren har, og stadig sikre en god motorgang alle andre steder i registret.
Og det bliver kun værre når næste Euro norm kommer i spil...
jan 2015
Følger: 1 Følgere: 18 Emner: 4 Svar: 749
Tydeligst med R6 som pludselig kun kunne købes som baneracer.
Ecu flash af versys 650 fra 2010