{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stødstænger
  • #1   6. dec 2013 Hvorfor skal du skifte?
    Nå, men de dur jo sikkert allesammen. Bare sørg for du får lang vandring at skrue/stille på (som de originale), nogle er ikke altid lige nemme at rykke af, selvom løfteren er i bund.
    Bemærk også at det ikke er alle fabrikater der har samme gevindstigning, så husk at gemme papirer så du kan omregne når du skal stille ventiler.


  • #2   6. dec 2013 Den ene stødstang er skæv, vel en meget god grund til at skifte:-) Kunne sikkert nøjes med at skifte den ene, men det virker lidt fjollet. Tager nok en af dem med til en forhandler, så kan jeg jo sammenligne på stedet.

  • #3   6. dec 2013 Har kørt med både stål og alu stænger og de holder ca lige lang tid ( 10 år ?). Gætter på det er din forreste udstødningsstang, den har lidt længere afstand og har den skæveste vinkel. Bemærk at i nogle sæt ER den rent faktiskt længere, bare så du ikke får sat den forkert.

  • #4   6. dec 2013 Og bemærk lige... En skæv stødstang kan altså også være et sympton på et andet problem... Noget der går for stramt et sted.... Har du fået lavet toppe?

  • #5   7. dec 2013 Hej Per. Helt korrekt, det er den forreste. Jeg fik påsat nye topstykker ifm en forsikringssag for nogle måneder siden og er sikker på at den er spændt for hårdt der. Kan slet ikke dreje på forreste stødstang (kan jeg godt på de andre) og den har også spyttet lidt olie derfra. Så jeg er enig i din diagnose. Var i det hele tage særdeles utilfreds med det arbejde som er lavet på den, men har droppet at klage, nu går jeg den igennem fra a-z selv og lærer en masse om cyklen i processen.

  • #6   7. dec 2013 http://www.wwag.com/cgi-bin/WebObjects/WebSite.woa/wa/DirectAction?page=%2161522

    Her er et godt sæt - og så har du også nye løftere. De er tit slidte på gamle HD motore.
    Så er alt nyt i del del af din motor.

    Og hvis du har penge nok til det - Så er dette en rigtig god ide til de gamle motore. (og selv en Twin-cam eller sporster har godt af det)

    http://www.wwag.com/cgi-bin/WebObjects/WebSite.woa/wa/DirectAction?page=%2153448


  • #7   7. dec 2013 Hej Fenris. Tak for linket, har faktisk allerede kigget på dem:-) Pengepungen har jo desværre sine begrænsninger, men det hele er skiftet ved indgangen til 2015 sæsonen. Det bliver stødstængerne i år (sammen med en masse andet) og jeg håber faktisk at kunne nøjes med stængerne alene. Har ligget det meste af aftenen og forsøgt at få olietanken af, men den har det åbenbart godt hvor den er:-)

  • #8   8. dec 2013 Tro desvære du skal have din primær side af for at få den af. (hele primær siden)
    Den går imod ellers.......


  • #9   8. dec 2013 Tror desværre du har ret. Håbede det var nok at tage tændspolen af, men nej. Det er ikke mange milimeter det drejer sig om. Virkelig irriterende. Ha' en god søndag.

Kommentér på:
Stødstænger

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce