1.341 visninger
|
Oprettet:
Tysk drosling {{forumTopicSubject}}
Hey.
Har købt mig en Honda vf 1000 f der gerne fra fabrikken skulle have 116 hk, den er importeret fra tyskland og på de tyske papirer står der 75 kW altså 102 hk. kan det være noget drosling der er blevet lavet i tyskland eller hvad?
Tak på forhånd
sep 2007
Følger: 24 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 57
feb 2008
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 26
sep 2007
Følger: 24 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 57
De vil altid miste effekt jo mere de bliver brugt
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 18
jan 2008
Følger: 1 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 48
Nu skriver du ikke årgangen på den, men det er sikkert en ældre maskine importeret direkte til Tyskland. Hvis du er heldig, så er den droslet ved at indsnævre forrørene og en ring i karburatorerne, hvilket nemt kan laves om. Men er du uheldig, så har den mindre indsugning i karburatorerne, andre knaster mv. og så kan det blve lidt omstændigt, at få de sidste heste tilbage.
Som flere af de andre her skriver, så er det da rigtigt, at en MC mister lidt kraft med alderen, hvis man ikke er omhyggeligt med service. I tilfælde af, at man jævnligt måler kompressionenm og den bliver holdt i top, så vil en MC faktisk få flere krafter med alderen pga. den mindre friktion i motoren pga. slid og tilkøring.
Mon ikke du kan leve med de 100 hk? Hvad med at få den på et rullefelt, mange af de 100 hk maskiner er blevet modificeret,
Hilsen
Kim J.
feb 2008
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 26
jan 2008
Følger: 1 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 48
Motorcykel: (link fjernet)
user: guest
pass: Ahkoo5ja
feb 2008
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 26
det prøver jeg lige.
Tysk drosling
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside