{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Varme hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej Tøffere
I går ved Bakkturen oplevede jeg at min gamle super blev noget overophedet (mildest talt) den er vandkølet og der er en blæser.
Jeg ved ikke om blæseren kørte/virker, men burde den ikke kunne holde temp nede uanset forhold (Danske)

Hvordan finder jeg ud af hvis/om der er fejl?
***Palle***


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Varme hjælp
  • #1   30. mar 2007 min blev også varm og er også vandkølet... det er hvad der sker når man holder i kø i så lang tid af gangen eller kører meget langsomt.

  • #2   30. mar 2007 min blev varm på vej hjem. tror min propel virkede...tjekkede det ikke lige. en flink politimand var så venlig at hive mig ind lige i det den blev varm. så kunne jeg jo også lige vise mit kørerkort og få en snak om mit manglende bremse lys og så kiggede han lidt finurligt på min sidemontering af nr plade (den ser sgu også mærkelig ud)

  • #3   30. mar 2007 Hej Carsten
    Temp lampen lyste og da jeg så på min motor temp. var den omkring 90 grader.

    Jeg hørte ikke nogen blæser (vidste heller ikke at den var der før i dag) hva* pokker ved en sælger om MC smiley måske burde jeg have købt mig en græsslåmaskine.

    Har du en ide om hvordan jeg afprøver?

    Palle


  • #4   31. mar 2007 altså min lille gamle jernklods uden det mindste vand.. klarede sig også fint.. men til gengæld syntes jeg at min kobling begyndte at glide lidt.. men det var jo også varmt.. palle det kan jo være din termostat..

  • #5   31. mar 2007 Nu ved jeg ikke helt, hvordan kølefordelingen på sådan en magna er, men visse vandkølede maskiner har faktisk også brug for noget fartvind til køling.

    Der er ikke nødvendigvis noget galt med den.

    Prøv at starte den, men lad den bare stå stille med motoren i gang. Når den bliver godt varm - detkan du mærke - så skal blæseren der sidder bag køleren starte og køre - typisk et par minutter.

    Mange cykler er indrettede så den først slår til, når cyklen er lige ved at koge - mellem 90 og 95 grader.

    Går blæseren ikke i gang når dyret er rigtig art, er der noget galt.


  • #6   1. apr 2007 min vt700 shadow skal næsten op i det røde feldt før køleren starter..

  • #7   1. apr 2007 Yes - min ged tænder faktisk den røde advarselslampe kortvarigt inden blæseren starter.

  • Ole S
    Ole S Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 5
    #8   2. apr 2007 På Classic Honda V4 Forum er der en som har fundet ud af at det kan være termostaten som ikke åbner helt op. Ny termostat og problemet løst. http://www.honda-v4.com/sabmag/phpBB2/viewtopic.php?t=1416 (kræver medlemsskab) Jeg deltog selv i bakketuren på min VF 700 magna årg. 85 og klarede det uden varmeproblemer. Den blev klart vamere end ved alm. kørsel, men blæseren startede jævnligt og holdt nålen borte fra det røde felt.
    mvh Ole


  • #9   5. apr 2007 Hej alle - og tak for hjælpen

    Jeg er medlem af sab mag og 1000 tak for linket Ole.

    Jeg tror jeg uanset hvad skifter den thermostat, den skal jo være klar til efteråret smiley

    ***Palle


Kommentér på:
Varme hjælp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce