{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.086 visninger | Oprettet:

valg af chopper {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen, jeg har tænkt lidt på at skifte min xj 600 ud med en chopper, og valget står mellem en xvs 650 dragstar og en vz 800 marauder, hvad er bedst ifølge jeres egen erfaring, og der tænker jeg slid, køreegenskaber og træk kraft, og er en xvs med 40 hk nok til mig når min xj 600 har 61 hk, ved godt at der er et andet moment i en v motor, og at det kommer ved lavere omdrejninger, men giv mig endelig jeres mening


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  valg af chopper
  • #1   4. jan 2013 Jeg kan personligt anbefale vz800 har har en i 4år og savner den stadigvæk den dag idag.

    Den var super fed at køre på masser af kræfter og masser af støj når man skiftede Potter på den. Hvis man er over 180cm skal der frem rykkersæt på


  • #2   4. jan 2013 VZ800 har lige lidt mere og kan faktisk køres næsten lige så frisk som en "normal" mc.
    Du skal være opmærksom på at du på nogle af de tidlige modeller sidder meget på hale benet og bliver øm i r...n ret hurtigt


  • #3   4. jan 2013 Jo flere kubik jo bedre smiley i min optik, er begge alt for små smiley både fysisk og især motormæssigt.

  • #4   4. jan 2013 Jeg har kørt en del på en xvs 650 og den er der altså ikke meget gang i.. Derimod er der mere overskud i en vz...

    Tilgengæld er en xvs 1100 en super fed maskine smiley


  • #5   4. jan 2013 Glem alt om 650 minder om en 125 motor mæssigt

  • #6   4. jan 2013 køb en vn 2000 smiley den ligner og er lige så stor som et damplokomotiv smiley

  • #7   4. jan 2013 Køb en Intruder 1400.

  • #8   4. jan 2013 Jeg har kørt dragstar 650 i 4 år. Og den har jeg været super glad for.
    Men har nu sat den til salg. Men kun fordi jeg vil ha en gammel bil så mine 2 drenge kan komme med og kører.


  • #9   5. jan 2013 Af de 2 - XVS 650 til en hver tid........

  • #10   5. jan 2013 Yamsen er noget underpowered men en del bedre konstrueret end VZ800, der er en plasticknallert. Jeg ville da selv overveje at spare lidt penge og gå efter en VS700/750/800 i stedet. Den har samme gangværk som VZ, så har den kardan og så er den lavet af rigtige materialer. I traditionel forstand har den måske lidt ringere køreegenskaber end de nævnte, men en eller to dagees tilvænning, så kører den fra begge de andre, også i sving.

  • #11   5. jan 2013 Knud:
    Jeg vil væde penge på at jeg kan æde en VS800 i sving med en XVS 650 til en hver Fuck at den har mere motor - xvs lyder bedre, mere drifsikker, og bedre look med dens luftkølet motor.
    Bedre bremser, og meget mere.


  • #12   5. jan 2013 Jeg gider ikke diskutere med dig Fenris.

    Vi er en meget stor flok, der har kørt sammen. Spøjst nok skulle vi to, der kører VS (700 og 750) samt en gut på en gammel shadow altid køre bagest - ellers tabte vi alle de andre på breder maskiner i hvert eneste sving elle rundkørsel. Det har noget at gøre med, hvor langt de her cykler kan lægges ned.


  • #13   5. jan 2013 Jeg har haft glæden af at prøve mange motorcykler, og jeg kan ikke nikkegenkende til det du siger. (ud over at frihøjden har en del at sige)
    Måske kende du bare din mc bedre end dem og køre bedre end dem. Måske fordi du har øvet dig eller fået undervisnig.
    Bare fordi man kørepå den sport mc gør jo eller ikke en til sport køre. :OP


  • #14   6. jan 2013 Nu var det bare for lige at høre jeres meninger om de to maskiner jeg havde stillet op mod hinande, så at bringe andre modeller ind i diskusionen virker useriøst, jeg er ikke så satans høj, så det bliver nok en af de to jeg ligger ud med, også fordi jeg ikke gider at smide en hel års løn efter en anden mc, det bliver nok (hvis jeg skifter) xvs 650 jeg vælger da jeg personligt mener, at den både har udseendet og tekniken (yamaha giver trods alt 5 års garanti fra ny) har lidt på fornemmelsen at den er den bedste cykel for mig, men er der nogen der har erfaringer med en xvs 650 eller en vz 800 må de meget gerne skrive, gerne fordele og ulemper

  • #15   6. jan 2013 Har haft en brugt VZ og en ven har sideløbende haft en ny 650 og der har ikke været problemet med nogen af dem. Fine cykler begge to, men pæn mere efekt i Vzen kva højere kubik og et kædetræk, kardangen tager noget af efekten fra 650.
    Sån vz er god for de 180 kmt. Så det nok spørgsmålet om man er til cruiser eller chopper


Kommentér på:
valg af chopper

Annonce