2.544 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

thorakalt facetledssyndrom thorakalt facetledssyndrom

Hej

Er der nogen her der har prøvet det? Det er nemlig meget, meget ubehageligt og ville lige høre lidt om andres oplevelse med det.
Føles præcist som et hjerteanfald, men er 'bare' fremkaldt af to låste rygstykker.

(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  thorakalt facetledssyndrom
  • #1   7. nov 2007 jeg har prøvet det, det kommer lidt an på hvor det sidder i ryggen, mit sad lige nedenfor skulderbladene, og det kan jeg takke min tidligere mester det flyttede med den 4Meter stige jeg stod på, og måtte gribe fat i en jernbjælke for ikke at falde ned, og alt han gjorde var at blive sur over jeg ikke kunne gennemføre resten af arbejdsdagen

• #2   7. nov 2007 men tag til en dygtig fysiotarapeut, og få han til at manipulere din ryg på plads, og få et genoptræningsprogam af ham til det, der ligger forskellen mange gange imellem fys og kiropraktor

• #3   7. nov 2007 Hehe...det skete ved mig fordi jeg tog et varmt bad og så trådte ud på et meget koldt badeværelse, hvorefter jeg spændte så meget at de låste...
    Men jeg tænkte jeg var for ung til at få et hjertetilfælde så gik i skole, men kunne næsten ingenting den dag, og heller ikke dagen efter :S

• #4   7. nov 2007 Hmm...jeg gik ved kiropraktor og fik også et program ved dem.

• #5   7. nov 2007 jeg tog knap 20 minutter at kome ud af sengen, og da jeg så skulle ud og pisse, så kunne jeg ikke løfte sædet, (ja den var til jer elendige piger)

så jeg endte med at pisse i badet

• #6   7. nov 2007 Tja, det bliver man nødt til engang imellem smiley

Men det er godt nok syret at nerverne i ryggen kan give sådan nogle stygge fantomsmerter.

• #7   9. nov 2007 Nemlig Hekto.

Lægen troede at jeg havde et hjertetilfælde den første gang ryggen låste, så det tunge "skyts" blev kørt frem! Heldigvis kunne han et trick - knak - så var jeg ok igen.

Efter at have brugt hvad der svarer til en lækker mc på kiropraktor-regninger, bruger jeg også tricket med ryglænet. I vores kantine passer stolene lige til formålet!

Kommentér på:
thorakalt facetledssyndrom

Annonce