990 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Styrdæmper :) ? Styrdæmper :) ?
Hvor kan man købe sådan nogle?
og tænkte på, er de egentlig universale?
0 synes godt om
okt 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 44
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.718
mvh Offslow
okt 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 44
maj 2004
Plejer og virke, aner ikke lige hvor på siden de gemmer styrdæmperne... men de er der jo nok et eller andet sted....
god fornøjelse....
pas på det er en farlig side med møj lækre stumper... det kan hurtigt blive dyrt hvis man forelsker sig i noget...
mvh Offslow
dec 2007
Følger: 44 Følgere: 44 MC-er: 2 Svar: 367
Jeg fik renoveret forgaffel og bagdæmper med hyperpro-fjedre osv. her i sommers, efter gode anbefalinger dertil.
Samtidig købte jeg netop Hyperpro RSC styrdæmperen, og må sige at jeg har været glad for den. Jeg tror faktisk, at den kan skilles ad og renoveres, hvis der senere skulle være probs.
Det skal det også siges, at Der er en virkelig, virkelig god service når man handler ved Hyperpro, og der er hjælp at hente til opsætning, eller gode spørgsmål. Min forgaffel, og bagdæmper blev sat op til min vægt ved renovering, og det får man vel ikke mange andre steder i DK?
Hyperpro virker ,,,,, syntes jeg
maj 2004
man køber vel heller ikke en fin bil også tænker at fordi den er 3x så dyr som andre alternativer så går den 3x så langt på et olieskift....
men hva... jeg vil vælge øhlins men det gule passer også godt til en blå cykel... hehe
nov 2005
Følger: 19 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 424
Styrdæmper :) ?