Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Styrdæmper :) ?
  • #2   7. dec 2008 okay tak :).

• #3   7. dec 2008 svenske Øhlins laver også nogen fine nogen... men ja det er jo smag og behag...

mvh Offslow

• #4   7. dec 2008 evt link?

• #5   7. dec 2008 www.ohlins.com

Plejer og virke, aner ikke lige hvor på siden de gemmer styrdæmperne... men de er der jo nok et eller andet sted....

god fornøjelse....
    pas på det er en farlig side med møj lækre stumper... det kan hurtigt blive dyrt hvis man forelsker sig i noget... smiley

mvh Offslow

• #6   7. dec 2008 Jeg har nu også kun pæne ord at sige om Hyperpro.

Jeg fik renoveret forgaffel og bagdæmper med hyperpro-fjedre osv. her i sommers, efter gode anbefalinger dertil.

Samtidig købte jeg netop Hyperpro RSC styrdæmperen, og må sige at jeg har været glad for den. Jeg tror faktisk, at den kan skilles ad og renoveres, hvis der senere skulle være probs.

Det skal det også siges, at Der er en virkelig, virkelig god service når man handler ved Hyperpro, og der er hjælp at hente til opsætning, eller gode spørgsmål. Min forgaffel, og bagdæmper blev sat op til min vægt ved renovering, og det får man vel ikke mange andre steder i DK?

Hyperpro virker ,,,,, syntes jeg smiley

• #7   7. dec 2008 sådan er det jo med noget der har finere tollerancer end standard affjedringskomponenter og styrdæmpere. for at det virker optimalt og slitagen ikke bliver for stor kræver det ekstra servicering...

man køber vel heller ikke en fin bil også tænker at fordi den er 3x så dyr som andre alternativer så går den 3x så langt på et olieskift....

men hva... jeg vil vælge øhlins men det gule passer også godt til en blå cykel... hehe

• #8   8. dec 2008 ja nu vil jeg så lige modsige chris på det groveste..... hvis du vil købe noget der er dobelt så dyr men ikke nær så godt jamen så køb du da din ølin..... lasse nemlig det er bare at ringe sige du kommer med den også er den fikset..... det er lige det hyperpro kan og ølin ikke kan service fra den ene dag til den anden......

Kommentér på:
Styrdæmper :) ?

Annonce