2.873 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Dainese Rygskjold Dainese Rygskjold
Hey , har lige fået dette rygskjold ind af døren i fordel for et andet . Men har ikke rigtigt noget info på det. er der nogle som har gode erfaringer med dette rygskjold og nogle som evt, kan smide et link til mig med info og prisen på det . her er et link til rygskjoldet
(link fjernet)
0 synes godt om
jan 2006
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 25 Svar: 634
okt 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 249
Om sommeren er det også ret godt isoleret og gør ikke at man sveder som en sindsyg.
Jeg har aldrig haft andre rygskjold end dette, så har desværre ikke noget at sammenligne med. Men jeg kender andre som også har det og som også synes det er godt.
Den eneste svaghed er velcroen, der godt kan blive slidt efter noget tid. Jeg klarede det ved at købe noget nyt velcor til 5kr. og så få en bekendt til at sy det på. Så det må siges at være til at overkomme...
okt 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 249
http://www.dainese.com/eng/articolo.asp?cat=1,2,3,7&nome=Wave_Back_Protector_1S-11-12-13&articolo=1875761
jun 2006
Følger: 14 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 1.381
maj 2005
Følger: 30 Følgere: 28 MC-er: 3 Emner: 90 Svar: 724
Dog har den svaghed at velcroen bliver hurtigt slidt, og jeg henvendte mig til forretningen (Frankies MC Center) hvor de klarede det ved at sende den til rep. hos Dainese fabrikken og da fik den noget nyt velro syet på....
Om sommeren er det ikke noget problem i meget varme....
Så varmt anbefaling herfra...
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 6 Emner: 14 Svar: 2.919
Desværre fik den en del hug i Bike's test af rygskjolde pga. relativ dårlig beskyttelse. Det var meget tæt på bundgrænsen for punktslag i level 1 og sluttede på 8. pladsen ud af de 10 testede. Lidl's billige rygskjold, sluttede på en flot 2. plads.
Dainese Rygskjold