Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Rengøring 600 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dainese rygskjold
  • #1   22. feb 2015 De størrelser jeg har set er M L XL

• #2   22. feb 2015 Prøv det på inden du køber... Jeg elsker dainese!! Men bryder mig ikke om deres rygskjold.. Endte med et forcefield, det sidder meget bedre på min krop smiley

• #3   22. feb 2015 Hej Michael

Jeg er selv 185 cm høj og har et Dainese Wave rygskjold i str M. Det passer mig perfekt.

• #4   22. feb 2015 Forcefield er også mit foretrukne, men med hensyn til størrelsen, er det umuligt at afgøre, hvor lang din ryg er ud fra din samlede højde. Jeg er 183 og bruger medium rygskjold (til gengæld skal jeg altid have bukser i ekstra lange udgaver). Du skal prøve det.

• #5   22. feb 2015 Da jeg købte mit Dainese skjold var det ikke bare M, L og XL.
    Man skulle finde størrelsen der passede til længden på ryggen. Jeg kan ikke huske om der var 2 eller 3 størrelser. Og derefter skulle man også finde den rette livvidde, her kan jeg heller ikke huske om der var 2 eller 3 størrelser. Men det var altså en kombination af to mål, ligesom med jeans.

• #6   22. feb 2015 Jeg er 185 og vejer ca 93 kg
    Her er et billede af det label i skjoldet

profilbillede
  • #7   22. feb 2015 Tak til alle - Det lader til jeg skal se efter et i størrelse M. Men lyder som om det er en god idé at prøve det før køb.

Tak for jeres hjælp.

Mvh.

• #8   22. feb 2015 Som de andre siger, så prøv det. Det kommer an på længden af din overkrop.

Jeg er 190 og bruger str L, men min lillebror på 185 kan også sagtens passe den.

Flot cykel forresten;)

• #9   22. feb 2015 prøv at kigge i det sidste nr. af motorrad, de har lige lavet test af skjolde, dainese kommer ret langt nede i testen
    ps. hvis du køber det hos en forhandler kan du sikkert få lov til at kigge i bladet
    mvh

Kommentér på:
Dainese rygskjold

Annonce