1.072 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

hvad er for billigt?? hvad er for billigt??

Har valgt at ætte min TL's til salg, og skal af med den inden for rimelig tid da behovet er en bil er blevet aktuelt, så har jeg tænkt mig at sætte prisen ned til måske 73000, men vil flk så syntes det er mistænktsomt billigt??

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=45263

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad er for billigt??
  • #1   4. jan 2009 altså 80.000 er jo i forvejen sindsygt billigt, så jeg tror ikke de sidste 7.000 gør den store forskel for en potentiel køber ..

• #3   4. jan 2009 Michael... Varnu ikke ment som reklame, men nu når du siger det så joooooo (O:

Jesper.. Ja deter nok finanskrisen der krasser, for mener os selv det er en fair pris!

• #4   4. jan 2009 Du skal være heldig med at få den solgt. Som du selv siger, så krasser finanskrisen.

• #5   4. jan 2009 tjaah, hvis man har 73.000 til en 1000kubikker så har man vel også 80.000? smiley

• #6   4. jan 2009 Daniel.... jaja så er det jo heller ikke værre!! -G-

• #7   4. jan 2009 jeg tror faktisk ikke engang du vil få den skudt af til de 73000kr . måske hvis du skrev 80000 eller bud ! . SÅ ville der nok komme nogle bud ,men ikke sikkert de ville være hvad du ønsker .
    min tls røg til forhandler for 67k i vinteren 2007 . og der lå priserne højt . det kan man ikke sige om dem lige pt !!.

ja din er mere modificeret meeeeen vi ved jo godt hvad man kan gøre med det ik !. .

• #8   4. jan 2009 Den er vel det samme værd som alle andre TL-S'er. På trods af det store arbejde Sebastian har lagt i den, så giver udstyr ikke altid merpris, men det er det der gør din bliver solgt før naboens.
    Men skal den sælges hurtigt (hvis man kan det nu), så er du da inde på det rette mht. prisen.

• #9   4. jan 2009 Jesper.. Vise ord!! (o: Og tak for indputtet gutter!!

• #10   4. jan 2009 Ville lade den stå til de 80, hvis jeg kunne komme af med min szr hurtigt, så havde jeg da helt sikkert slået til på de 80! Markedet er jo bare ikke til salg pt, så du skal nok ikke forvente at den bliver solgt før sæsonen er ved at gå i gang.

• #11   4. jan 2009 Ja det er en dejlig tid at være køber i smiley Jeg lurer på en cruiser så din TL'er har desværre ingen interesse. Men jeg syntes i øvrigt at det er en rigtig fed model. Held og lykke med salget.

• #12   4. jan 2009 fuck fuck fuck fuck fuck fuck,,,,,!!! hvorfor fanden har jeg ikke de penge!????????????????????????????????????????

• #13   4. jan 2009 Jeg tror sq heller ikke at det skyldes prisen at du ikke kan sælge men nærmere en kombination af årstiden og den finansiellekrise... Hvis der er en potentiel køber på markedet efter en TLS, så er jeg sikker på din er den første der bliver solgt.

Problemet er så nu at der ikke er nogle købere for tiden og så skal prisen så langt ned at en køber, køber for at videresælge og ikke for at kører på cyklen...

Som nævnt så lad folk byde og hvis der ikke sker noget så behold den til folk igen begynder at kører, så skal der nok ske noget på markedet igen...

• #14   4. jan 2009 hvis ikke du kan sælge den, så prøv at bytte den til en bil du kan bruge, jeg tror ikke markedet "retter" sig foreløbligt, de næste sæsoner tror jeg markedet vil være oversvømmet af de store "friværdi-årgange" som efterhånden bliver handlet til rene spotpriser

• #15   4. jan 2009 Hvis du skal sætte den ned, så sæt den til 69.995,- . Så kommer den med i alle de søgninger hvor max pris er sat til 70000. På den måde bliver den måske interessant for dem som egentlig leder efter feks en SV650 i det prisleje.

Just an idea....

• #16   4. jan 2009 God idé fra Martin,
    Men det er dog vildt billigt.. er en af samme model / farve på markedet, og den koster 90k, bare uden alt ekstra udstyret.. så det er kun pga markedet.

• #17   4. jan 2009 Kan du ikke få banken til at tage pant i cyklen og så få et lån, og sælge når sæsonen starter. pricipielt er det jo så kun 3 md. du skal betale renter, og så får du nok en bedre pris (forhåbentligt)

• #19   4. jan 2009 du skal sælge den til de 80k, men det er svært lige nu pga søsonen. Den med finanskrisen tror jeg ikke helt på!

• #20   4. jan 2009 mht udstyret, så har det selvfølgelig noget at sige når en tls køber skal vælge mellem end standard til 80k og så denne her med masse af udstyr og en motor der stort set ikke har kørt nogle km! !
    Spørgsmålet er bare om der er nogle tls købere pga det er vinter! Og så er de jo ligemeget om der er udstyr på eller ej.
    Derudover er vi da enige om at udstyr generelt ikke trækker prisen op, men når vi taler så meget udstyr som på denne her, så må det ikke sammenlignes med en mc der har det typisk udstyr som potte, lidt carbon osv osv
    Det ses også på det tyske marked. De cykler der virkelig er kræst for, ja de koster som regel også en smule mere.

Alle de år jeg har haft mc har det stort set været umulg at sælge om vinteren, men så snart den første sol er fremme og folk begynder at se mc´er på gaden, så sker der pludselig noget!
    Min superduke e rogså til salg, den ryger med sikkerhed til foråret, men heller ikke før!

• #21   5. jan 2009 Sebastian: Korrekt at denne TL-S har udstyr der burde retfærdiggøre en merpris, men det er jo kun for kendere. Hvis man bare er på TL-S jagt, så ser man det jo kun som gejl, ikke forbedringer. Desværre.

• #22   5. jan 2009 Og det er jo netop det jeg skriver. Skal man vælge så vil udstyret netop gøre at køberen nok ikke vælger en standard

• #23   5. jan 2009 Hvad leder du efter ?? tænker på bil har nemlig en kami som er helt syg efter sådan en tls, så hvis du måske var klar på noget bytte halløj tror jeg godt jeg kan hjælpe dig a med cyklen ....

Kommentér på:
hvad er for billigt??

Annonce