Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Straf for kørsel på stor motorcykel
  • #1   16. mar 2009 I tilfælde af at du forvolder skade på andre eller andet. Så bundløs gæld resten af livet...!

• #2   16. mar 2009 det samme som at køre et hvilket som helst andet køretøj man ikke har kørekort til. 5000 dask...

• #3   16. mar 2009 ved det ikke helt, men kunne forrestille mig det er 5000 kr, da man køre på/i et køretøj man ikke har kørekort til

• #4   16. mar 2009 nå jo. og forsikringen dækker IKKE, lige meget hvad den siger af dækning, som kondrup siger

• #5   16. mar 2009 prøv at søge i forum , der er 29 ,18 årige der har spurgt før dig og de får alle forskellige svar, så se om du vil tro på noget af. eller bare vil følge loven

• #6   16. mar 2009 Ok, tak for de hurtige svar. Så må jeg vente 2 måneder endnu før jeg ruller en tur smiley

• #7   16. mar 2009 Johannes b nej det gør den ikke hvis det bliver opdaget. Jeg køre fra jeg var 18 på stor mc der skete heldigvis ikke noget. Men min ven som kørte ind i en kina motorcykel som ikke blinkede der blev begge mcer totalt skadet. og takseret osv men de tjekkede ikke en skid om der var drosling i. Hvilket der ikke havde været. Han havde dog været så smart at køre mcen hjem og så selv lige smide det i. Men de tjekkede intet. Men de kan jo sagtens finde på det hvis taksatoren ber om det. Så smart er det ikke nej. Men jeg kunne sq ikke nøjes med 34hk

• #8   16. mar 2009 Ja gør det! For forsikringen dækker ikke uanset hvad skade du laver.

Det kan blive en dyr fornøjelse

Glæd dig istedet til om 2mdr smiley

• Jari S
    Jari S Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 38
    #9   16. mar 2009 det er bedre at køre med drosling kit i til syn også pille det ud bagefter.
    der koster 5000 at blive taget på noget man ikke har kørekort til.
    jeg har hørt mange der er blevet stoppet hvor politiet har tjekket papirene om den var droslet men ikke mc

• #10   16. mar 2009 Men husk, hvis du tager kort når du er atten og kører i to år så gælder det som stort kort.

• #11   16. mar 2009 okay. de tjekker normalt kun om papirene er i orden. det er meget sjældent smølferne eller forsikringen tjekker selve cyklen
    patrick. hvor står det henne at at straffen nedsættes bare fordi man har lille kort. der er forskel på bøde for at pille drosselkit ud og bøde for at køre et køretøj man ikke har pap til

• #12   16. mar 2009 Der er da flere "forsikringsfolk" herinde der siger at ansvarsforsikringen dækker selvom man ik har kort til en stor mc. Det er kun hvis det kan bevises at man har kørt vildt den ik gør.

• #13   16. mar 2009 Jeg taler af erfaring.

I forbindelse med selvforskyldt uheld, 2002:

Jeg fik en bøde på 1500 kr. for ikke at have et gyldigt kørekort, og indboforsikringen dækkede ny hjelm osv. Der var kun ansvar på cyklen.

I forbindelse med hastighedsoverskridelse, 2002:

Jeg fik udelukkende en bøde for at køre for stærkt, ikke det mindste for ikke at være gammel nok.

Jeg kan selvfølgelig ikke udelukke at jeg har mødt flinke betjente eller at reglerne er strammet siden.

• #14   16. mar 2009 tjah havde kun til b og gav 3500 første gang og 4500 anden gang så er vel lidt det samme.

• #15   16. mar 2009 det er i hvert fald ikke noet der gir respekt

• #16   16. mar 2009 Fedt. Skal kun af med 3-5.000,- i bøde hvis jeg kører rundt med en 24tons lastbil jeg ikke har kort til :o)
    Pas på, jeg skal ud og lege. Og jeg lover for der ikke er nogen der trækker ud foran mig :o)

• #17   16. mar 2009 Ansvars forsikringen vil ALTID dække uanset hvor hvad du laver, andre folk skal jo ikke lide økonomisk pga. du gør noget forkert.....MEN !!! TRO MIG......Kører du et barn til invalid eller lign. så vil forsikringen lede med lys og lygte for at finde noget at knalde dig for !!! De betaler skaden til skade lidte....Men de vil sende regningen direkte videre til dig, så du kan risikere at ende i bundløs gæld til et forsikrings selskab......LAD VÆRE !

• #18   16. mar 2009 alt det de andre har sagt , plus du får skridtprygl med en våd søndagsberlinger hvis det er de flinke pansere der tager dig :o)

• #19   16. mar 2009 Junior....LOL

• #20   16. mar 2009 Altså lad os lige slå en ting fast.

I tilfælde af at man skader andre eller deres ejendom med et kørejern, man ikke har kort til, vil ansvarsforsikringen i første omgang holde skadelidte skadesløs, men forsikringsselskabet kan og vil rejse et sekundært krav mod synderen.

Sådan gør man for at sikre en eventuelt skadelidt - skadevolderen flår man bagefter!

• #21   16. mar 2009 Here we go again....

Kommentér på:
Straf for kørsel på stor motorcykel

Annonce