{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.053 visninger | Oprettet:

køb af mc som 18 årig SM {{forumTopicSubject}}

hey Mc g smiley

jeg er en gut på 17 år som pt futter rundt på en gammel puch maxi og en sød lille street magic smiley ideen var egentlig at jeg ville køre på min street magic indtil jeg gik ud af gymnasiet og så ville jeg købe bil smiley men jeg blev stoppet af politiet igår og fik en sød lille bøde da knallerter var ulovlig. så nu sker der det at hvis jeg bliver stoppet en gang mere tager de hele knallerten og så beholder de den ): og det er jo ikke fedt... så jeg kom på den ide at siden jeg nu snart bliver 18 så at købe mig en lille motorcykel, bare som en opgradering af min knallert eller hvad man nu skal sige... det behøver ikke være noget vildt, og må meget gerne være billigt osv. da man som 18 årig og studerende ikke har alverdern af penge smiley

jeg har besluttet mig for at det skal være en supermotrad lignende en smiley og har forelsket mig lidt i den her http://www.scooterparts.dk/product.asp?product=67127 men er den overhovedet god og hvad skal man kigge efter ? smiley evt. nogle der har nogen bud til hvad man kunne kigge efter ? smiley

på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af mc som 18 årig SM
Kommentér på:
køb af mc som 18 årig SM

Annonce