{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mc kørt ned, bilist over for rødt
  • #1   7. apr 2009 ja føj for den............

• #2   7. apr 2009 (B1)Palle (pophår) S - Chok er ikke en undskyldning, men kan få os mennesker til at vælge den forkerte beslutning, desværre. Men meget tragisk uheld..

• #4   7. apr 2009 Og hvad værre er, at bilisten kørte over for rødt fra holdende position... Politiet har nu indsat klapjagt på bilisten:

http://www.jv.dk/artikel/640833

• #5   7. apr 2009 Helle. Ja chok kan få os til at handle irationelt, men da der var 2 personer i bilen, er den mulighed lidt rusten.

• #6   7. apr 2009 hej

Ja jeg kan sku ikke finde ord for det..

man må håbe at han klarer den og synderen findes og bliver straffet hårdt.......

mch

Carsten

• #7   7. apr 2009 (B1)Palle (pophår) S - Ja det har du ret i, og håber at bilisten kommer til fornuft og melder sig ;O(

• #8   7. apr 2009 Når man kører over for rødt er man jo nok ikke en person med den største samvittighed, så jeg ville skam ikke forvente at han stoppede op....

• #9   7. apr 2009 Men jeg håber det bedste for den 66 årige motorcyklist, selv om han er kritisk kvæstet og ligger på hospitalet i Odense

• #11   7. apr 2009 Nej, hvor vil jeg håbe at de finder bilisten - det er dæleme for lavt at stikke af fra et ulykkessted ( og strafbart !! ).
    Beskrivelsen af forløbet antyder jo nærmest en bevist handling.....

Håber inderligt at mc'isten kommer sig !!

• #14   7. apr 2009 Når møg svinet bliver fundet og hvis nogen hører hvem det er. Så kom gerne til at lægge et hint ud.

Den der med chok tilstand er efterhånden blevet en lovlig undskyldning for at stikke af fra diverse alvorlige uheld..

Svinet burde chikaneres fra nu af og de næste mange år frem.

• #15   7. apr 2009 Tænk at der er to personer og begge stikker af, jeg ville få ham/hende til at melde sig asap. folk er syge..........

• #16   7. apr 2009 Jeg føler mig en anelse utryg af at læse sådanne tragiske nyheder. Uanset hvor anstændigt og roligt man kører, er der stadig risiko for at blive torpederet af en idiotisk bilist.
    Stor medfølelse til motorcyklisten. Håber politiet fanger vedkommende der stak af, hård straf skal der til i sådanne situationer efter min mening. Handlingen kan muligvis være sket pga. chok, men så melder man sig altså efterfølgende, når man har af tid til at tænke og reflektere over sine handlinger.

• #17   7. apr 2009 Det er da manden der har sagt kør kør!!! Først sidder de for rødt.... Han siger "Kør nu, der kommer jo ikke nogen!" Totalt forvirret og stresset sætter pigebarnet igang og bang!!! Så stopper hun, men manden skriger "KØR KØR KØR!!!!" og hun humper afsted helt forvirret....

Kan lige se det for mig.....

Mine tanker går til staklen på Odense!

• #18   7. apr 2009 Hvornår har "chok" nogensinde været en lovlig undskyldning for at stikke af fra et uheld, man selv har forårsaget?

• #19   7. apr 2009 Så har politiet fundet frem til bilmodel og ca årgang:

"Flugtbilisten: Politiet har med hjælp fra BMW identificeret den bilmodel, som en flugtbilist kørte i, da han eller hun kørte ind i en motorcyklist ved Kolding Storcenter. Bilisten stak herefter af.

Det drejer sig om en sort BMW af den såkaldte 3-serie, model E46. Bilen er årgang 1998-2001.

Politiet vil meget gerne høre fra borgerne på telefon 114."

Kilde: www.jv.dk

• #20   7. apr 2009 det simpelthen grotæsk at man kan få sig selv til at stikke af når de sidder 2 så er chok sku INGEN undskyldning overhovdet håber politiet for fat i dem

• #22   7. apr 2009 Mig bekendt har INGEN her talt om at chok skulle være en undskyldning men...som jeg skrev øverst oppe:

"Chok er ikke en undskyldning, men kan få os mennesker til at vælge den forkerte beslutning, desværre."

Pas nu lidt på med at være for skråsikre, jer der ikke har været impliceret i nogle ulykker, for først når man har været der, kommer man til at kunne lære sine egne reaktionsmønstre at kende, om man er skyldig eller ej, indtil da kan vi kun "tro og håbe", det bedste om os selv, og vores egen indsats ved en ulykke...alt andet er næsten for letkøbt

• #23   7. apr 2009 Jeg refererede også kun til postulatet om, at det skulle være blevet en lovlig undskyldning for at stikke af, at man var i chok...

• #24   7. apr 2009 Lars L (og muligvis kristian H) - Så må I undskylde, hvis jeg har misforstået jeres indlæg :O)

• #25   7. apr 2009 Folk laver ikke altid rationelle ting når de er i shock.
    Jeg ankom som en af de første til en ulykke engang, en mand var blevet kørt ned på motorvejen, de to der kørte i den nu totalskadede bil glimrede med at gå nogle hundrede meter væk fra den smadrede mand og bestille en taxa, de skulle da videre... ikke noget med at hjælpe manden der skreg med flækket ben, nej de skulle nå et fly (!)

Sådan en reaktion kan jo umuligt skyldes at det er onde mennesker, men at de var i shock, og simpelthen ikke anede hvad de lavede.

Det gør ikke at det er OK at folk stikker af, men forklarer bare at shock altså gør at folk ikke tænker sig om.

• #26   7. apr 2009 god morgen til stavepladen, Chock er sku da ikke med S - flot Robert :oD

• #27   7. apr 2009 det er heller ikke med "c" smiley

Chok staves det... smiley

• #28   7. apr 2009 Robert A - Rigtig godt eksempel på hvor "rundtossede" vi mennesker kan blive under en choktilstand :O)

• #29   7. apr 2009 Den bil skal sku bare findes....!

• #30   7. apr 2009 Det er sku trist Håber di finder personen som førte bilen, Føren skulle have ¤#"*#¤^?&%#¤"#

Håber du hurtigt får styr på den 66 Årige så han kommer på benene igen

• #31   7. apr 2009 må håbe pladesmeden melder vedkommende.... eller at samvittigheden.

Fuldstændig rigtig man ikke tænker rationelt hvis man er i chok... har lavt blodsukker eller er overtræt.

men derfor er der stadig noget der hedder retfærdighed.

Og jeg vil anmode vedkommende om at stå frem og få renset luften... det skal nok være den bedste løsning for alle...

Jeg inkl. resten af verden respekterer mere at man vedkender hvis man har fejlet.... og ikke bare render igennem livet med halen imellem benene.... det kræver nemlig sit offer...

I denne sag håber jeg kun alt det bedste for den 66-årige mc-ist... god bedring herfra.

mc-hilsen Offslow

• #32   7. apr 2009 Chockeksempel med irrationel handling: Var på bustur i tjekkiet med skolen i 8. klasse da bussen væltede ned af en skrænt og om på siden - det første som de to af os der var røget ud af forruden gjorde var at løfte bussen så vores klasselærer der lå halvt under den kunne komme fri - det gik selvfølgelig ikke da sådan en bus vejer noget i retning af 16 ton men det skænkede vi ikke en tanke før vi havde stået og råbt og løftet i et stykke tid: Hjernen tager nogle gange en kort ferie til påskeland når der sker noget traumatisk.

Må håbe køreren og passageren vågner op og melder sig selv.

• #33   7. apr 2009 Tjooeh men som jeg skrev tidligere.....hvor meget samvittighed tror i lige en person der bevist kører overfor rødt har??

Så ja chok eller ej....tror nok bare man skal håbe på at personerne bliver fundet via værkstedsbesøg.

• #34   7. apr 2009 Hm...

Det er selvfølgelig svært at acceptere, når sådan noget sker.

Der er ingen, der siger, at bilisten bevidst har kørt over for rødt - man kan jo lave fejl - jeg kan i hvert fald.

Det er sørme heller ikke ok at stikke af fra en ulykke pga panik, men hånden på hjertet - aner ret mange af os, hvordan vi selv ville reagere i den situation????

• #35   7. apr 2009 Jeg er sikker på jeg ikke ville stikke af hvis jeg havde på kørt en anden person, og det er med hånden på hjertet. Håber den 66 årige kommer sig igen og de finde den skyldige!

• #36   7. apr 2009 SOM udgangspunkt ved jeg også at jeg IKKE kunne finde på at stikke af . hvis jeg havde kørt en anden ned... Men men men... da jeg (Heldigvis) aldrig har været i en situation som denne.. aner jeg jo rent faktisk ikke hvad jeg ville gøre og reagere ud fra... !!! Det er simpelthen bare et faktum...

Et er hvad jeg 100% ved.. hvad min samvittighed ville gøre.. noget andet er : når det sker.. hva så..

Håber aldrig jeg finder ud af det..
    God bedring sendes til den 66-årig....

• #37   7. apr 2009 Puha, ja god bedring til ham...

• #38   11. apr 2009 Så har bilisten meldt sig :
    -----------------------------
    "Af Ritzau

kolding: Den mand, der forleden torpederede en motorcyklist i Kolding, meldte sig lørdag til politiet i Odense.

Ulykken skete mandag aften i krydset Vejlevej/Ny Esbjergvej, og den 66-årige motorcyklist fik alvorlige kvæstelser.

Han er fortsat indlagt på Universitetshospitalet i Odense og er i livsfare. Personbilen, en BMW, kørte over for rødt i kryset og blev straks efterlyst.

Føreren af bilen vil muligvis blive fremstillet i grundlovsforhør søndag med krav om varetægtsfængsling, oplyser Sydøstjyllands Politi."

http://www.jv.dk/artikel/642984
    -------------------------------------------

Palle

• #39   11. apr 2009 hmm mente ellers de snakked eom det hva en kvindelig kører

men sådan en nar han skulle bare fængsles med det samme det garanteret forde at nu er sprutten kommet ud af kroppen

jeg håber virkelig mc køren kommer sig helt

• #40   11. apr 2009 http://www.jv.dk/artikel/643336

hmm i denne version er det en kvinde smiley

• #41   11. apr 2009 I radionyhederne for et kvarter siden, var det nu en dame der havde kørt bilen:S

• #42   11. apr 2009 ja hun holder på at hun hva uerfaren og at der gik panik i hende .... fuck hende og lad hende blive dømt

• #43   11. apr 2009 Morale er det folk er allerbedst til at prædike om.. fordomme inkl.
    Det følges ad i jantelovens hjemland... dk...

Så er den skid slået og jeg vil gå ud og skrue smiley

Kommentér på:
Mc kørt ned, bilist over for rødt

Annonce