{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mc-betjent kørt ned af tyv.
  • #1   28. sep 2007 Der er åbenbart ikke grænser for dumhed...

  • #2   28. sep 2007 Fuck hvor sygt


  • #3   28. sep 2007 for fanden da...

  • #5   29. sep 2007 Fæ, nar, idiot, klovn. Synes det er ufatteligt, at sådan en narrehat ikke bliver spærret inde med det samme. Hvad fanden skal han rende rundt ude i friheden for. Hvis han køre en mc-betjent ned, kan han vel finde på at køre os alle ned!!!

    Jakob


  • #6   30. sep 2007 Søren (Næstved) skrev:

    " Han bør jo ikke beskrives som motorcyklist. Jeg vil ikke sættes i bås med sådan et fæhoved."

    Også min mening. Derfor skrev jeg også "person på stjålet motorcykel", mens de i artiklen kalder ham motorcyklist.

    Hilsen
    Pallle



  • #7   30. sep 2007 Palle og Søren:

    Hvor har I ret. Jeg har derfor sendt en mail til Allan Staal, som er den journalist som skrev artiklen. Følgende er kopieret direkte fra mailen.



    Kære Allan Staal.

    Jeg skriver på vegne af flere personer, som alle har læst din ellers udmærkede artikel om en motorcykeltyv, som køre en motorcykelbetjent ned. Artiklen er belyst med den fornødne journalistiske indgangsvinkel på nær på et enkelt punkt.

    Det står næsten bøjet i neon, at du ikke selv er motorcyklist, for så ville du aldrig bruge denne term om en simpel tyveknægt, og dermed sætte alle almindelige motorcyklister i bås med ham. Motorcyklister har mellem sig en uofficiel lov om gensidig respekt og hjælpsomhed. Der er derfor ingen, som kalder sig selv motorcyklist, som kunne drømme om, at køre en motorcykelbetjent ned.

    Dette er ikke ment som en ”lusing”, men mere som en orientering til dig, om at anvende den korrekte term nemlig: Tyv på brugsstjålet motorcykel.



    Håber han vil tage det til efterretning.

    Jakob


  • #8   30. sep 2007 Jakob (Ålborg)

    Det er sku et godt brev du har sat sammen der, tusind tak for det.

    Hilsen
    Palle


  • #9   30. sep 2007 Hej Palle.

    Selv tak. Det er jo ret simpelt at komme til orde via email. Ud over at sende den til rette vedkomne, er den sendt cc til redaktionen på JydskeVestkysten.

    Jakob


  • #10   1. okt 2007 Har fået følgende svar retur fra journalisten (formentlig et standard svar):
    _______________________________________

    Hej Jakob.

    Jeg har modtaget din mail. Det er altid rart med feedback - vi kan alle blive klogere.

    Fortsat god weekend.
    ¨
    Allan Staal

    _____________________________________


    Nu må vi så se om det har nogen virkning.

    Jakob


Kommentér på:
Mc-betjent kørt ned af tyv.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce