Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Neddrosling af mc.
  • #1   15. apr 2009 Den kan sagtens drosles.
    Maks hk for det lille kort er 34HK, eller 25kW.
    Ccm har ingen betydning.

Min SV1000 er droslet.

• #2   15. apr 2009 Hvis jeg nu skal have droslet den suzuki her, hvem kan man så få til det? Mekaniker, privat? Og er det noget dyrt skidt?

• #3   15. apr 2009 En mekaniker kan gøre det.
    Selve droslingen koster nok ca. 1500kr + -
    Og så koster det nok ca. 500kr at få en mekaniker til at montere det.

• #4   15. apr 2009 Men er det ikke dumt at have en cykel til 65.000kr og så kun køre med ansvar?
    Især når det er din første mc, jeg kan næsten garentere at du vælter den på et
    tidspunkt, om det så er i fart, eller om du bare holder stille:)

• #5   15. apr 2009 Det er også det jeg er bange for!

Men nu ville jeg som bare forhøre mig lidt om omstændighederne ved drosling..

• #6   15. apr 2009 du kan da ikke sige at han med næsten 100 procent vælter!

vis han tænker sig om og bruger hovdet fornuftigt så sker der intet bare husk at alle folk er ideoter og de har ikke set dig (det en god tanke at ave i hovdet når man kører)

• #7   15. apr 2009 Skal man egentlig have nogle papire på at den er droslet?

• #8   15. apr 2009 ja det kommer til at stå i registreingen af den

• #9   15. apr 2009 kristian H: Jeg siger: `´jeg kan næsten garentere at du vælter den på et
    tidspunkt, om det så er i fart, eller om du bare holder stille:)´´

En typisk begynder fejl er f.eks ikke at få slået støttefoden ordentligt ud
    = en masse ridsede kåber osv osv.

• #10   15. apr 2009 det er jo så ikke noget jeg ville blande min kasko ind i vis den blev ridset pga man selv hva et fjols derfor skal man bruge hovdet

• #11   15. apr 2009 Hvis uheldet nu skulle ske, og man bare vælter på dyret. Hvor stor en skade kan der så ske, og hvor meget vil det koste bare at få lavet kåben, eller at købe en ny?

Men nu er jeg tilfældigvis også ret sikker på at hvis jeg har 60-100.000 mellem benene, vil jeg nok sikre mig at den står korrekt. Og jeg vil aldig køre døds kørsel på noget så dyrt!

• #12   15. apr 2009 kristian H: Ja man skal bruge hovedet. Men derfor kan man sku da godt være uheldig, brug da lige hovedet selv engang, og vær lidt realistisk.

En ny kåbe, spejle, styr, blinklys, køler osv. kan hurtigt løbe op i mange penge.

• #13   15. apr 2009 Min cykel står mig i meget mere end 65.000kr og den bliver passet som en lille baaabbyy, men jeg har været så uheldig at støttefoden ikke blev slået ordentligt ned, og derved væltede cyklen.

Kommentér på:
Neddrosling af mc.

Annonce