{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.346 visninger | Oprettet:

Neddrosling af mc {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har før prøvet at finde ud af hvordan min Suzuki vs 600 glu fra Tyskland er neddroslet til 25 kw, men jeg har ikke fundet ud af det endnu, men jeg har lagt et billed af forrøret indvendig den ligger sammen med de andre billeder af cyklen prøv at se på det om den ligner forrøret på en Intruder fra danmark


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Neddrosling af mc
  • #1   29. mar 2010 Det med de 25 kw er rigtig, jeg har fået en mc forhandler til at slå det op med stel-nummeret og den hedder glu og er fra 1995. Jeg syntes bare at den kappe der er svejst indvendig i forrøret mindsker diameteren ret meget, men jeg har ikke set den der er på de3 danske intruder. Det er rigtig at det er svært at finde noget omkring en glu på nettet

  • #2   29. mar 2010 Jeg har fået oplyst at motoren på en glu er den samme som på den danske gl, Suzuki har bare droslet den ned til det Tyske marked

  • #3   29. mar 2010 Jeg oplevede det samme med en yamaha DT175, da jeg købte ny udstødning sad der en kappe i forrøret. Jeg fjernede den kappe der var svejset fast, lige som på din Suzuki. (Det forrør jeg pillede af, havde ikke den kappe.)

  • #4   29. mar 2010 Tyskerne laver alle mulige droslinger, idet deres forsikringer afhænger af ydelse. Sådan en Intruder kan pga sin flade momentkurve drosles ret så langt ned uden man mærker det på andet end topfart.

    Den kan være droslet på en af to måder - evet en kombination.

    Der kan være anvendt forsnævrede indsugningsstutser og så kan der være anvendt stivere membraner


  • #5   29. mar 2010 Hej Knud har du set på det billed som jeg har lagt sammen med de andre der presentere min mc? kan du se om den ligner et forrør fra en Dansk model, jeg tænker på den krave som går ind i røret og ender med at give en mindre diameter.

  • #6   30. mar 2010 Maskinen er født med dobbelte forrør. Jeg synes den indre lysning ser lidt lille ud, men jeg har et par gamle forrør - ikke så kønne der hjemme.

    Når jeg kommer hjem sammenligner jeg, så får du besked.


  • #7   30. mar 2010 Jeg har lige kigget på mine gamle originale afgangsrør fra min udroslede VS 750. De er helt magen til.

    Jeg v il nu også mene at udskiftning af dobbelte forchromede afgangsrør til drosling var en helt uforholdsmæssig dyr løsning


  • #8   30. mar 2010 Jeg siger mange tak. jeg vil prøve at undersøge det med studserne og membranerne. Jeg håber at det lykkedes for det er en fed kværn at køre på, det er bare når jeg har en bag på at den skal køres temmelig hårdt på håndtaget for at det går ordentlig (den taber fart i modvind og når det går opad)

Kommentér på:
Neddrosling af mc

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce