{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  regler om mc kort
  • #1   3. maj 2009 Mig bekendt er der ikke noget nyt på banen... Men grib da knoglen og ring til en køreskole smiley

  • #3   3. maj 2009 Jeg har hørt at man skal starte med lille kort uanset alder... Men har intet at ha det i, og synes det lyder underligt?

  • #4   3. maj 2009 Mener også jeg har hørt det brian skriver.

  • #6   3. maj 2009 Er pt ved at tage kortet - er 28 år og tager det store kort direkte, så man kan sagtens.

  • #8   3. maj 2009 Hey.

    Jeg tog kortet sidste år, og der var de "nye" regler trådt i kraft. Altså der var en række øvelser man skulle lave på en lukket bane(bremse og undvige+noget liggen ned i sving). Ellers så er det mig bekendt det sammen, men der var en mer pris på 1500 for leje af bane til at lave de øvelser.


  • #11   3. maj 2009 ja er igang med at tag kortet og du skal lærer på anlægget og starten af køreprøven

    5 forskellige ting.
    1: trække cyklen og vende den 90grader
    2: starten den og dreje med det samme 90grader og så køre lidt slalom, standse den og så tag et stort sving kører slalom igen og så stoppe. banen er virkelig noget ged første gang.
    3: er stoppe test hvor du kører 50km/t og skal så bremse så hurtigt som muligt.
    4: kontra styring/ undvige
    5: u- vening. mener jeg.
    bagefter tager du ud og kører med din kørelærer og sagkyndig.

    jeg er snart 22 og startede på det store. du skal bar kører stor mc hele tiden, for at få det til den store


  • #12   3. maj 2009 tusind tak for hjælpen alle sammen


  • #13   3. maj 2009 ja er igang med at tag kortet og du skal lærer på anlægget og starten af køreprøven

    5 forskellige ting.
    1: trække cyklen og vende den 90grader
    2: starten den og dreje med det samme 90grader og så køre lidt slalom, standse den og så tag et stort sving kører slalom igen og så stoppe. banen er virkelig noget ged første gang.
    3: er stoppe test hvor du kører 50km/t og skal så bremse så hurtigt som muligt.
    4: kontra styring/ undvige
    5: u- vening. mener jeg.
    bagefter tager du ud og kører med din kørelærer og sagkyndig.

    jeg er snart 22 og startede på det store. du skal bar kører stor mc hele tiden, for at få det til den store

    Det skulle jeg da også da jeg tog kortet i 89, så det kan da vist ikke kaldes nyt.


  • #14   7. maj 2009 Tommas, Ja det skulle du sidst i forløbet, men ikke som en del af selve køreprøven som det er nu.

Kommentér på:
regler om mc kort

Annonce