{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

Køb af MC {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg skal til at tage MC kørekort, hvorefter jeg vil anskaffe mig en maskine. Jeg har en masse spørgsmål omkring dette, og håber at nogle af jer erfarne MC ejere kan hjælpe mig.
1. Jeg to bil kørekort for snart 2 år siden. Jeg kan huske at man kunne tage mc kørekortet med mindre teori hvis man gjorde det inden 2 år efter bil kørekortet. Hvilken dato tæller, altså 2 år fra den dato man fik bil kørekortet til den dato man begynder til mc kørekort eller hvorledes hænger det sammen ?

2. Jeg vil gerne kunne køre på mc det meste af året, er det helt hen i skoven rent praktisk? Hvordan med forsikring ?

3. Jeg har ikke en garage eller lignende til en mc, vil det være dirrekte at ødelægge en mc at have den stående ude det meste af året? - Hvad med overtræk's garager i plastic ?

4. Hvilken mc vil være fornuftig at anskaffe sig hvis den skal kunne 'klare kravene' i punkt 2. og 3. ? Noget offroad ? Jeg vil gerne have en ældre mc, ikke en ny plastic-racer. Lidt vigtigt er det nok at nævne at jeg kun er 165 høj, men har kørt store knallerter uden problemer.

5. Hvad er konsekvenserne hvis man kører på en 'stor' mc inden man har det store mc kort. Hvis man bliver stoppet self. ?

På forhånd tak!

Kasper [Århus]


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af MC
Kommentér på:
Køb af MC

Annonce