Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  motorstørrelse
  • #1   14. jun 2009 800 er i motogp og de 1000 er i supersport.

• #2   14. jun 2009 Ja, GPèrne er 799 ccm, Superbike VM er 1000 ccm, Supersport VM er 600.
    Er der forresten nogen der ved om det bliver til noget med 600 i GP? hvilken af de små klasser vil så blive droppet.

• #3   14. jun 2009 I MotoGP klassen hedder det max 800 ccm smiley

Og Lasse , grundet krisen og Dorna og sådan nogle andre ting , kommer der ikke 600 ccm i GP , desværre .. Har jeg ihvertfald fået at vide af flere 'kloge hoveder' ..

• #4   14. jun 2009 www.motogp.com der kan du læse alt om maskinerne!

• #5   14. jun 2009 Rasmus T: Jo det bliver da stadig til noget med Moto2 klassen som skal afløse 250'erne. Prototype stel med Honda 600 motorer.

• #6   14. jun 2009 De kommer da ikke til at køre GP ?

• #7   14. jun 2009 800ccm i motogp, for et par år siden var det 990 ccm! i superbike vm, kommer det vel an på om det er v2, r4 eller v4, eller hvad man nu kører på!

lige før motogp løbet, sendte de ovenikøbet noget fra noget løb med prototyper til moto2!

• #8   14. jun 2009 Rasmus T: du kommer til at fortælle dine ´kloige hoveder´ at de er galt på den

• #9   14. jun 2009 Rasmus: Nej de kører ikke i GP klassen, men afløser GP250 klassen

• #10   14. jun 2009 Klaus J : Det vil jeg også hellere end gerne smiley

Jesper : Det var da kedeligt ? Atlså hvis de skal afløse 250 cc klassen

• #11   14. jun 2009 Jeg mener da det er et skridt i den rigtige retning.... Så mangler vi bare at de 800 ccm bliver hævet til 1000 ccm igen. Helt ærligt, det er jo Moto GP vi snakker om... KONGEKLASSEN.... bare min mening

• #12   14. jun 2009 Lasse: Ja, og den kongeklasse kører med 800ccm maskinerne hurtigere rundt på banerne end de nogensinde vil kunne f¨990 maskinerne til.

• #13   14. jun 2009 dem rossi kører på hva er de 800 så???

• #14   14. jun 2009 Det er jeg ikke enig i. Jo nok de mest tekniske baner, men syntes det er synd de gik ned til 800 ccm, og derefter alle de her elektroniske ting, som skal være monteret. Det er gået lidt den rigtige vej igen i år, efter nogle af kravene er væk igen, men mener nu, at da det er verdens bedste racerkørere vi ser i GP, så må der godt være noget seriøst bid i. Det bliver mere tydeligt, hvem der kontollerer maskinerne bedst og der var da ikke noget så fedt som at se Rossi komme sidelæns ud af svingene, lidt på baghjul, og med røg fra bagdækket.
    Jeg syntes det er surt med alle disse begrænsninger.

• #15   14. jun 2009 Lasse : Så kunne du jo blive ved ? Så ville antallet af hk også stige og sådan ville det blive ved hvis man ikke satte begrænsning på .. Så ville de jo til sidst køre sig selv ihjel på en maskine der vejer 100 kg og har 350 hk .. Jeg synes at det er fint at det er prototypemaskiner de kører på , med kubik begrænsninger ..

- Det er ikke hk der vinder , men køreteknik !

• #16   15. jun 2009 - Det er ikke hk der vinder , men køreteknik ! skriver du.

Jamen det er lige nøjagtig det jeg vil frem til. Som det var sidste år, blev maskinerne mere og mere ens, og med begrænsninger på løbs-start, udskridninger, osv bliver det jo sværere og sværere at være den som kontrollerer cyklen bedst, da man i forvejen er så begræset af cyklen. Jeg mener ikke de skal ha ubegrænset HK, og køre sig ihjel, men 200 ccm mere, samt nogle hk, ville være fint, og specielt hvis der nu også kommer en 600 klasse. Tror det bliver for ens ellers.
    Det er så vidt jeg ved ikke lovligt med trykladning, turbo eller andet på maskinerne, så det vil jo være i stil med det de kørte i 07`.

Der kunne man sige at det var køreteknikken der vandt.

Det er godt med lidt holdninger ikke smiley Jeg syntes stadig at GP er den mest underholdene racersport at se på, og følger trofast med.

• #17   17. jun 2009 (link fjernet)

Kommentér på:
motorstørrelse

Annonce