741 visninger
|
Oprettet:
10.000 kr for ABS, på ER6n? {{forumTopicSubject}}
Har prøvet den nye Kawasaki ER6n og syntes den er rigtig fin... men nu er den uden ABS blevet sat lidt ned i pris og der er kommet en prisforskel på 10.000 kr med/uden. Men ville i ofre de sidste 10 k? Jeg havde egentlig besluttet mig for at den næste mc, skulle have ABS, men nu er jeg kommet helt i tvivl... :o)
Vh Niels
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 1.022
..men ellers helt klart tag ABS!! Især i regnvejr er det sgu lækkert!!!!!!
maj 2006
Følger: 47 Følgere: 46 MC-er: 1 Emner: 62 Svar: 1.377
Uanset hvad, er det med garanti lækkert at have.
aug 2005
Følger: 51 Følgere: 49 MC-er: 3 Emner: 73 Svar: 781
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 6 Emner: 14 Svar: 2.903
Hvorfor ikke på en mc?
nov 2006
Følger: 49 Følgere: 47 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.353
apr 2007
Følger: 66 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 77 Svar: 1.038
Jeg synes, at det er hammer sjovt at komme blæsende og bruge abs bremser og bremse meget hårdt op i sidste sekunder...
Det gir et sus i maven og øger køreglæden.
Vi har alle forskellig kørestil, Køb abs efter dit behov. :o)
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
jeg synes faktisk at det er de 10000 værd, du skal også tænke lidt på gensalgsværdi, hvis du kun skal have den i nogle år, og der vil abs veje for at den ligger højere i gensalgsværdi
det var så mit input
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 848
aug 2004
Følger: 18 Følgere: 45 MC-er: 4 Emner: 242 Svar: 1.410
Vh Niels
nov 2008
Følger: 1 Emner: 133 Svar: 219
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 6 Emner: 14 Svar: 2.903
ABS er en ting, jeg ikke vil undvære og håber, at jeg aldrig får brug for.
nov 2006
Følger: 49 Følgere: 47 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.353
10.000 kr for ABS, på ER6n?