{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring uden for sæsonen
  • #1   22. jul 2009 der er mange der kører på mc om vinteren. politiet kører også hele året...

jeg tror jeg skal give 2300+ for de sidste 3 måneder hvis jeg skal have dem med... og så meget for 3 måneders vinterdækning gider jeg ikke give...

selvfølgelig er det også efter hvilken cykel du kører på, men når det sner så hold den inde..! ellers er det danske vintervejr jo bare koldere end det normale sommervejr så det er bare tykkere tøj : )

og at huske vejene er koldere og ikke har samme vejgreb som når du kører i shorts med 25+ grader : )

• #3   22. jul 2009 Hey.. Regn med det dobbelte som du gir nu.. måske mere enda.. og ja.. det er ikke hellt ufarligt at køre når det er glat.. Desuden har mc´en heller ikke specielt godt af det... Den kan hurtigt midste en del i værdi på den bekostning... Spar de penge ( Og dit helbred ) mvh..

• #4   22. jul 2009 Jeg har solgt bilen og vil gerne købe en billig begynder mc, så det gør ikke så meget med at mcen ikke har godt af det. Der er lidt uenighed mht. prisen, så jeg må ringe til forsikringsselskabet.

• #6   22. jul 2009 Det var mit tilbud på z750

"Prisen er 4725kr. for ansvar og kasko med 4420kr i selvrisiko. Skal du have vinterdæknigen er prisen 5491kr."

• #7   22. jul 2009 hos GF er der allerede automatisk vinterdækning med i ansvarsforsikringen, og har set andre steder hvor det koster 15% oven i den normale præmie for at få vinterdækning

• #8   22. jul 2009 per J : Det kommer sq helt an på hvordan du køre og hvordan du passer din maskine. Men igen Nogle plastikcykler kan jo heller ikke tåle regn.
    Men kommer jo også an på hvilken motorcykel du har og hvor du forsikre. Giver nada ekstre hos GF for helårsdækning. Giver 2100 om året.

• #9   22. jul 2009 gav 383kr. extra for vinterkørsel.. bare pres din forsikring.

• #10   22. jul 2009 betaler vidst 50% ekstra for at få dem om vinteren.. men sgu åndsvagt de ikke har en ren vinterforsikring.. nu betaler jeg forsikring hele sommeren på en cykel jeg ikke bruger.

• #11   23. jul 2009 Jeg gir 1200 helårligt for min hos top danmark, synes det er okay for at kunne trille året rundt

• #12   23. jul 2009 Giver ca 1800.00 Årligt hos Thisted forsikring,m.kasko helårs og vejhjælp..

• #14   23. jul 2009 Hvis du får det til + 15 % ved Top, så må det være en fejl.
    Jeg har i mange år haft forsikret ved dem og her betaler man normalt for 3 kvartaler. Vil man have helårs, så skal der betales for det manglende kvartal, og det koster det samme som hver af de andre kvartaler.
    F.eks. normalpræmie 6000,- Helårs + 2000,- = 8000,-

• #16   23. jul 2009 Jeg har så lige nu haft kontakt til Top.
    Du har ret. Præmien er blevet ændret, men for mit vedkommende skal jeg betale 26 % mere. Om der gælder en anden sats for andre, kunne hun ikke sige, da hun fandt prisen kun for min cykel.
    Vi skal lige huske, at den alm. 9 mdrs. præmie er incl. ansvar for hele året, så det er kun kaskodelen der skal betales ekstra for.

• #17   23. jul 2009 Ja, ansvarsforsikringen gælder altid hele året også selvom kaskoen kun dækker sommerkørsel.
    Det er normalt ikke særligt dyrt at vinterforsikre, grundet at der næsten ikke sker nogen uheld med motorcykler.
    Jeg har de seneste 3 år haft vinterforsikring og kørt stort set hver dag frem til jul. December er faktisk ikke en speciel kold måned, men januar, februar og marts har jeg sjældent kørt særligt meget.

• #19   23. jul 2009 -Don T
    Ansvarsforsikringen er lovpligtig og skal gælde hele året - det er ikke noget forsikringsselskaberne kan afskrive.
    Jeg havde TopD. forsikring på min V-Strom og der kontaktede jeg dem, da deres vilkår er meget uklare på dette punkt. Og der fik jeg netop at vide at ansvar altid gælder, men at min kasko kun dækkede som en stilstandsforsikring.

• #20   23. jul 2009 Rigtigt som Jeppe skriver. Men forsikringen vil gøre regres, hvis du laver en skade på andre i vinterperioden.
    Dog ikke, hvis du f.eks kommer til at vælte en andens cykel nede i kælderen mens du trækker rundt med din egen cykel. Kun i forbindelse med kørsel.
    Det samme gælder for kasko på din egen cykel. Kører du om vinteren, så ingen erstatning hvis du laver en skade.
    Men går der ild i cyklen nede i kælderen, så er den dækket.

• #21   23. jul 2009 -Matthias H. M
    Så vidt jeg ved, kan forsikringsselskaber lovmæssigt (jeg mener det er §108 er færdselsloven , men er ikke sikker) kun kræve regres ifb. med ansvarforsikring, hvis forsikringstager udviser grov hensynsløshed.

Kommentér på:
Forsikring uden for sæsonen

Annonce